Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kabelstr?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Vist du får rf-ampen for 3k er det lite tvil i mine øyne, det er skikkelige saker !
    Subaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
    | Gladen 75c6 - DD m4a |
    | 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |

    Comment


    • #17
      Originally posted by Ozzt View Post
      har en kompis som har en slik rockford tilsalgs for 3000 da, og om den er bedre enn SPL sin så er det ikke mye å spare på, da den koster 2500,-. Lib sin er vell litt under desse to? med 1200 rmw? eller? og den koster 2600,- ny
      Da hadde jeg gått for rf ampen ja!

      Sent from my LT25i using Tapatalk 2

      Comment


      • #18
        Blir mest sannsynlig den ja! men lurer på løsninger angående det å få bassen frem i bilen, det er som sagt en galant g8. Bilen har nedfellbar seterygg, men ellers er seteryggen tett.. har tenkt litt på å kutte hull i seteryggen, som kommer bak der armlenet er, og evt lage til en stor bassport der eller noe
        Eller gjøre som ''Takethetime'' her på forumet har gjort:


        ELLER, lage hull i hattehylla :P noen innspill?
        Mitsubishi Galant 'Avance' 97-Mod
        Pioneer
        Digital Designs
        Ground Zero

        Comment


        • #19
          Jeg hadde kutta hull i både seterygg og i hattehylle. Deretter hadde jeg laget kasse i reservehjulsbrønnen. Det gir som regel meget gode resutater i sedan
          Jonas Tautra
          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

          Comment


          • #20
            Elementet har allerede kasse som jeg fikk med, men tror jeg vill lage min egen etter hvert vill helst ha det helst inn til seterygg med en skillevegg mellom annlegget og bagasjerommet, slik att jeg får mest mulig bagasjeplass vet ikke hvor mye jeg kan kutte i hattehylle da.. da den mest trolig er med på å stive opp bilen :S

            Kassa elementet står i nå:
            Mitsubishi Galant 'Avance' 97-Mod
            Pioneer
            Digital Designs
            Ground Zero

            Comment


            • #21
              Originally posted by Ozzt View Post
              valget står mellom:

              Rockford 1500.1BD
              SPL Dynamics ICE-1500
              Lib sin 1200.1D

              Noen som vet hva som er best av disse 3?
              http://www.ebay.com/itm/Rockford-Fos...item4855284968

              Rockforden kan fåes på ebay til relativt godt under 3 lapper "Manufacturer refurbished", og tydeligvis med garanti.
              Så hvis den er uten garanti den til kompisen din er kanskje synlig brukt, og uten garanti lengere så kan jo dette være noe å sjangse på.

              Jeg har brukt en slik t1500 selv, og syns den fungerte helt greit og ga mer enn den poweren den var oppgitt til.
              mail
              skype
              pm

              Comment


              • #22
                med frakta så blir jo den omtrentlig 3000 den og den jeg skal kjøpe er ikke særlig mye brukt uansett..
                Manufacturer refurbished vill vel si att denne har vært ødlagt før, så fikset?
                Mitsubishi Galant 'Avance' 97-Mod
                Pioneer
                Digital Designs
                Ground Zero

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Ozzt View Post
                  med frakta så blir jo den omtrentlig 3000 den og den jeg skal kjøpe er ikke særlig mye brukt uansett..
                  Manufacturer refurbished vill vel si att denne har vært ødlagt før, så fikset?
                  er ikke helt sikker om den har vært ødelagt eller kanskje den bare har vært ripete og byttet chassi?

                  ikke vet jeg, men har kjøpt en forsterker og 2 elementer som var Manufacturer refurbished fra ebay, og de var heeeelt strøkene og funka perfekt. (men det kan vel være forskjell fra forhandler til forhandler )
                  mail
                  skype
                  pm

                  Comment

                  Working...
                  X