Announcement

Collapse
No announcement yet.

SQ-anlegg Mitsubishi Carisma 2003

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bra du fikk ordnet i kabel rotet bak spilleren
    har visst om tråden før men visste ikke at det var deg.
    tror jeg har spotta deg i dag, for du kom oppover fra lillestrøm til skedsmokorset rundt klokken 14.00 det må ha vært deg.kjente igjen felga og hvit fargen
    btw sjekk tråden min nå fikk på felger så nå kan du enklere spotte meg i området og hehe
    Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

    Comment


    • Originally posted by titus41 View Post
      Bra du fikk ordnet i kabel rotet bak spilleren
      har visst om tråden før men visste ikke at det var deg.
      tror jeg har spotta deg i dag, for du kom oppover fra lillestrøm til skedsmokorset rundt klokken 14.00 det må ha vært deg.kjente igjen felga og hvit fargen
      btw sjekk tråden min nå fikk på felger så nå kan du enklere spotte meg i området og hehe
      Jepp var digg å ha god plass så man slipper å stappe spilleren inn der.
      Ja ok, hvor så du meg? Det var nok meg, var på vei hjem fra skolen...
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

      Comment


      • du burde isolere dem høyttalerkablene litt bedre, bare i tilfeller de skulle klare å treffe karosseriet. Veldig pen spiller, hva er forskjellen mellom denne og den du hadde?
        Mvh. Damir

        Comment


        • Originally posted by Dammed View Post
          du burde isolere dem høyttalerkablene litt bedre, bare i tilfeller de skulle klare å treffe karosseriet. Veldig pen spiller, hva er forskjellen mellom denne og den du hadde?
          Ok jeg får vel gjøre det da vettu. Takker, forskjellen er at denne har mange flere funskjoner (kan dele aktivt, tidskompansere, bruke 7-bånds EQ++), litt mer fancy skjerm, masse justeringsmuligheter for farger/knapper, elektrisk motor (eject), og kanskje en tanke bedre lydkvalitet? Hørte en liten bedring synes jeg.
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

          Comment


          • Pen spiller du har fått deg i bilen nå
            Liker tråden din! Mye bra og litt detaljerte bilder Stå på
            Gleder meg til å få se flere bilder å se hvordan dette stereobygget blir etterhvert
            Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

            Comment


            • Originally posted by Paulsberg View Post
              Pen spiller du har fått deg i bilen nå
              Liker tråden din! Mye bra og litt detaljerte bilder Stå på
              Gleder meg til å få se flere bilder å se hvordan dette stereobygget blir etterhvert
              Takk for det, Paulsberg! Prøver å være litt flink til å ta bilder hvertfall da.
              Det som skjer videre nå er at jeg skal bli ordentlig "kjent" med den nye spilleren min,
              er mange funksjoner å sette seg inn i, også er "glide-touch"-navigasjonen en tilvendingssak...
              Går nok ut en tur senere ikveld og har litt alene-tid sammen med spilleren, haha.

              Utover det skal jeg kanskje koble opp til aktiv deling, og starte på The Big 3.
              Og enda en ting jeg må få gjort er å "dempe" bakskiltet på bilen skikkelig!
              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

              Comment


              • Har hatt mange "alene" timer i min egen bil selv for å lære meg utstyret ordentlig
                viktig med bra demping, også på skiltet hehe
                Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

                Comment


                • Originally posted by Paulsberg View Post
                  Har hatt mange "alene" timer i min egen bil selv for å lære meg utstyret ordentlig
                  viktig med bra demping, også på skiltet hehe
                  Hehe ja, må få lagt på noe bak det og festa det på nytt. Hater den fæle lyden skiltet lager med basstromma som trøkker når jeg drar på litt...
                  ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                  Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                  Comment


                  • Fikk den for 1700,- Gjelder å følge med på kjøp & salg delen av forumet vettu.
                    Det er digg spiller ja. Var nettopp ute og koste meg litt. Fikk testa både grafisk
                    og parametisk EQ, også fikk jeg delt frontsettet på 50 hz, med subben LPF 40 hz,
                    tror jeg prøvde det med 18 db pr. oktav som flankesteilhet. Høres skikkelig digg ut!
                    Spilte veldig tight og bra, og det hørtes ut som alt kom forifra. Veldig kult å prøve...
                    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                    Comment


                    • Åja skjønner hva du mener. Hadde såvidt råd til denne nå selv, selvom det bare var snakk om 1700,-
                      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                      Comment


                      • Grattis med pen spiller!
                        Lite penger for så god spiller!
                        Blir spennende med tids.komp da
                        VW Corrado - Prosjekt bil
                        Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                        It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                        I´m BANKRUPT - A G60 owner

                        Comment


                        • Det er helg og litt småtteri blir det da også.
                          Lagde nettopp maler for nye 5.25"-fester;





                          ^ Planen er å spørre Dag Johansen om han kan skjære
                          ut disse i solide MDF-plater som er litt skrå (bedre vinkling)...
                          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                          Comment


                          • Har fått lagd skisser i Photoshop også nå,
                            har sendt de til Mr. Johansen. Blir spennende:




                            Det siste er bare sånn grovt sett hvordan jeg vil ha de
                            (det er kantene fra siden), vinkla litt opp mot fører.
                            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                            Comment


                            • Skilt på bakluke

                              Syntes det var så mange ulyder i bakluka, særlig i skiltet,
                              så jeg bestemte meg for å gjøre en liten innsats der...














                              Dette gjorde hvertfall at den fæle metall-lyden på skiltet ble borte.
                              Det skrangler fortsatt i selve bakluka da, men den skal dempes snart.

                              Edit: Ulydene er altså bare på basstrommeslagene under høyt volum...
                              Last edited by TakeTheTime; 20-04-2010, 18:27.
                              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                              Comment


                              • Hvis det er noe som skrangler så vil det nok hjelpe veldig å feste det som skrangler, eller fjerne det om det ikke brukes til noe. Å dempe metallet fjerner ikke selve skranglinga sånn helt uten videre.

                                Deilig med alt som er gjort da
                                Mvh Tony
                                - The only road to take is perfection itself

                                Comment

                                Working...
                                X