Announcement

Collapse
No announcement yet.

aFFekak: Prosjekt Tigra

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• _mayhem_
    replied
    Dette ser bra ut må få en lytt når du er ferdig med bilen

PS: hva skal du ha for spilleren?

Leave a comment:

• aFFekak
    replied
    Da har jeg bestilt både widebody kit, og ny lakk til kjærra mi, så får vi se ossen den blir etter hvert

Lakken skulle sende i morgen, og stylingen i morgen eller onsdag. Regner med jeg har det til senest over helgen

Styligen ser slik ut:

Grunnen til at valget falt på nettopp denne stylingen, er at jeg er opptatt av at det ikke skal bli "for mye", da dette er en bil som skal brukes til daglig, samt at jeg syntes det blir llitt "harry", og det er heller ikke fint med overdreven styling. Bilen på bildet er ikke spesielt fin, men med den lakken jeg skal ha, håper/regner jeg med det blir veldig bra!

Fargen blir ca. samme som den på linken under, men med gull i tillegg, samt blå cameleon flakes:

http://bsbildeler.no/butikk/visbilde...=OPTIFST25.jpg (Ble bare link, da det ikke går å kopiere bildet)

Får virkelig håpe dette setter litt særpreg over bilen min

Kom med synspunkter!
    Last edited by aFFekak; 04-09-2007, 00:53.

Leave a comment:

• aFFekak
    replied
    Da har jeg fått hjem kjerra

Ikke stort som har skjedd enda, bortsett fra at jeg har montert nye lykter og revet ut baksetene. Jobber mye om dagen, så blir ikke tid til bilen akkurat nå.

Til uka skal jeg prøve å få gjort noe

Takker for alle positive tilbakemeldinger!!

Leave a comment:

• Glenn Solie
    replied
    Originally posted by Engen Audio View Post
    Jeg har nok noe mer enn det også :-)

Noen midbassere fra A1 settet tror jeg det var
    Ja pokker'n dem hadde jeg glemt.................he he

Leave a comment:

• Engen Audio
    replied
    Originally posted by MT LydCenter View Post
    Lars har noen Eton 5-880/25HEX som han kjøpte av meg for en tid tilbake. Har også noen slike liggende. Meget gode mellomtoner.

Bare gled deg til du får høre diskantene du. Dem får mange svindyre diskanter til å løpe å gjemme seg.
    Jeg har nok noe mer enn det også :-)

Noen midbassere fra A1 settet tror jeg det var

Leave a comment:

• Legatia
    replied
    Originally posted by aFFekak View Post
    haha, jo da, men vil at lyden skal "matche" litt med det jeg har i front
    å jasså, du tør altså påstå biltemas komponenter er dårligere?

Leave a comment:

• aFFekak
    replied
    Originally posted by sqwannabe View Post
    til partymusikken, når du er drita funker vel biltemas koaxial høyttalere like bra hehe

haha, jo da, men vil at lyden skal "matche" litt med det jeg har i front

Leave a comment:

• Tommen
    replied
    Har vell litt polyester igjen, men har masse duk og masse IRMA igjen, det er det plenty av

Leave a comment:

• Glenn Solie
    replied
    Ok. Mellomtoner ja, men det har jeg desverre nokk av.. Tenkte kanskje at jeg skulle ha noen elementer bak i bilen også. Disse skulle jeg selvølgelig lage en hurtigkobling på, sånn at de var koblet ut til vanlig, men om jeg skal ha sjåfør på bilen, og jeg skal ta meg en lite knert, så kunne jeg bare koble de på. Jeg liker at det er lyd bak også når jeg skal spille party-musikk
    Du kan fint bruke 5-880 som bakhøyttaler om du vil ha samme klang som forran. Elementet er jo en bassmellomtone. kombinert med feks den rimelige eton diskanten jeg har liggende.

Leave a comment:

• Legatia
    replied
    til partymusikken, når du er drita funker vel biltemas koaxial høyttalere like bra hehe

Leave a comment:

• aFFekak
    replied
    Originally posted by MT LydCenter View Post
    Lars har noen Eton 5-880/25HEX som han kjøpte av meg for en tid tilbake. Har også noen slike liggende. Meget gode mellomtoner.
    Ok. Mellomtoner ja, men det har jeg desverre nokk av.. Tenkte kanskje at jeg skulle ha noen elementer bak i bilen også. Disse skulle jeg selvølgelig lage en hurtigkobling på, sånn at de var koblet ut til vanlig, men om jeg skal ha sjåfør på bilen, og jeg skal ta meg en lite knert, så kunne jeg bare koble de på. Jeg liker at det er lyd bak også når jeg skal spille party-musikk

Leave a comment:

• aFFekak
    replied
    Originally posted by Tommen View Post
    Ja, Roy..Endelig er du igang Du får ta med kjerra uttover en gang, så skal jeg hjelpe deg litt Gleder meg stort til resultatet..

Jepp, du skal hjelpe meg med støping/ombygging av dash hehe.. Og dørpanelene såklart

Har du foresten noe støpe-ting til overs? Nylon, herder osv. ?

Leave a comment:

• Glenn Solie
    replied
    Ja, jeg har tro på dette selv også!

Men det skulle vel egentlig bare mangle?

Har du Eton også? Hadde aldri hørt om de en gang, før Glenn sa at de var så gode. Hva er det du har liggende da? Noe som skal selges?

Bare gled deg til du får høre diskantene du. Dem får mange svindyre diskanter til å løpe å gjemme seg.
    Last edited by Glenn Solie; 26-08-2007, 17:13.

Leave a comment:

• aFFekak
    replied
    Originally posted by re-load View Post
    Kul bil !
    Går ann å få både bra lyd og mye trykk i den bilen.
    Espen i teamet har en sånn doning, og har spillt 152.4 db med 2 stk 12"

Lykke til med prosjektet.

Takk-takk!

Sa "ja takk" til denne bilen, nettopp for at jeg tror det blir bra lyd i den. Syntes ikke den er spesielt pen, ei heller er den passende for en som meg (1.90m og 85-90kg)

Men, det finnes masse styling til den, så den kan da bli veldig tøff å se på

Leave a comment:

• aFFekak
    replied
    Originally posted by Engen Audio View Post
    Dette her skal bli veldig spennende å følge med videre... Har selv ymse Eton elementer liggende fra noe tidligere forsøk og de er helt rå lydmessig.

Ja, jeg har tro på dette selv også!

Men det skulle vel egentlig bare mangle?

Har du Eton også? Hadde aldri hørt om de en gang, før Glenn sa at de var så gode. Hva er det du har liggende da? Noe som skal selges?

Leave a comment:

Working...
X