Announcement

Collapse
No announcement yet.

aFFekak: Prosjekt Tigra

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Henning-
    replied
    tror ikke det blir så mye mer da han har solgt den OG skal i militæret

Leave a comment:

• spioner
    replied
    ser ut til og bli bra dette da...

Leave a comment:

• aFFekak
    replied
    hehe.. var ikke meningen å selge den egentlig.. var bare en ren tilfeldighet at den ble solgt

Men fikk blant annet ODR spiller og boks i bytte, så blir da greit når jeg kommer hjem fra army'en

Leave a comment:

• Tommen
    replied
    Gikk fort å få den solgt da..du hadde den jo igår Du får ha god tur i militæret Roy..

Leave a comment:

• aFFekak
    replied
    nei og nei.. STOR endring i planene..

Militærert i Januar, og der blir jeg et år.. Har solgt Hifonics forsterkeren, og er i forhandlinger ang. XXX'en.. Veldig kjedelig at dette "endte" sånn, men jeg kommer sterkere tilbake ved en senere anledning

Til den som vil støtte (det som kommer til å bli en krigsveteran), oppfordres dere til å sende gaver (dempematerial, glassfiber, støpeplast osv.) til Roy Even Ingvaldsen, 7750 Namdalseid. Til de som vil støtte "krigsveteranfondet" mottas alle donasjoner med stor takk! Kontonr. fåes over PM

Leave a comment:

• aFFekak
    replied
    Originally posted by epifant View Post
    En DEQX signalprosessor kan kjøpes fra f.eks. E-speakers (gunstig dollarkurs for tiden), men de koster fra $3.850 og oppover. Eller ca 21.000 norske penger...

lol... blir lite aktuelt da ja

Leave a comment:

• epifant
    replied
    En DEQX signalprosessor kan kjøpes fra f.eks. E-speakers (gunstig dollarkurs for tiden), men de koster fra $3.850 og oppover. Eller ca 21.000 norske penger...

Leave a comment:

• Legatia
    replied
    kanskje ikke det letteste å skaffe nei.. dyrt er det å..

Leave a comment:

• aFFekak
    replied
    Originally posted by sqwannabe View Post
    siden du er på tur å kikker etter disse spillerne med 4-veis aktiv deling..

Jeg har et alternativ til deg.. det skulle jeg gjeeeeeeeeerne hatt selv
    Spiller: Denon DCT-Z1
    Og signalprosessor: DEQX http://deqx.com/PDC26P-Preamp.html

Det burde funke

Finner ikke dette til salgs noen plass:S

Leave a comment:

• Legatia
    replied
    300 db/oktav kan helt fint realiseres med en Carputer. En Mac Mini, pekeskjerm, CarNetix-PSU, en Windowslisens og f.eks. Audiolense kommer på langt mindre enn en DEQX alene
    okei, aldri vært borti dette carputer greiene, er ikke så hi-tech av meg jeg vettu

Leave a comment:

• epifant
    replied
    300 db/oktav kan helt fint realiseres med en Carputer. En Mac Mini, pekeskjerm, CarNetix-PSU, en Windowslisens og f.eks. Audiolense kommer på langt mindre enn en DEQX alene

Leave a comment:

• Legatia
    replied
    DEQX? I bil? Finnes det 12V-forsyninger til dem, eller må man investere i dyre invertere? Høres vel dyrt ut spør du meg.

Nei, få deg heller Carputer med tilhørende programvare så slipper du å blakke deg på en lite fleksibel boks (i sammenlikning med en datamaskin som kan gjøre nesten akkurat hva du vil den skal gjøre)
    en stabil dc/dc converter er da ikke umuli å få tak i
    men den er ikke bygget for det nei.. men er jo litt kult å kunne dele med 300db pr oktav da.. hehe
    ser det er fler som bruker denne i bil borti statene nå..

Leave a comment:

• epifant
    replied
    DEQX? I bil? Finnes det 12V-forsyninger til dem, eller må man investere i dyre invertere? Høres vel dyrt ut spør du meg.

Nei, få deg heller Carputer med tilhørende programvare så slipper du å blakke deg på en lite fleksibel boks (i sammenlikning med en datamaskin som kan gjøre nesten akkurat hva du vil den skal gjøre)

Leave a comment:

• Legatia
    replied
    siden du er på tur å kikker etter disse spillerne med 4-veis aktiv deling..

Jeg har et alternativ til deg.. det skulle jeg gjeeeeeeeeerne hatt selv
    Spiller: Denon DCT-Z1
    Og signalprosessor: DEQX http://deqx.com/PDC26P-Preamp.html

Det burde funke

Leave a comment:

• Olings
    replied
    Ta med fangerene dine nedover til Verkstedet i Namsos en tur, så kan vi se på det.. Har masse utstyr som trengs for å tilpasse/pusse/sparkle, slik at lakkresultatet blir best mulig, + montering av skjermbreddere.. Ring neste gang du kjører forbi da, så får du se hva vi i "North Coast Custom" (haha) holder på med :P Volvon når nye høyder, for å si det sånn :P

Leave a comment:

Working...
X