Announcement
Collapse
No announcement yet.
ford Fiesta prosjekt
Collapse
X
-
Hjemme da ja,men ligger sikkert å sover:P men sjekket kasse nå,er for 2 12 den. men går sikkert an å tette ene hullet?
-
hjemme i morgen før 12 da? Subben kommer vel i morgen i 9tiden, så da står jeg klar for å hente den!
Leave a comment:
-
Håkon har da 2 kasser som du kan låne? pluss jeg har en som du kan få..
Leave a comment:
-
Må jo nesten få den først! :P
Den driver å surrer rundt i en eller annen postbil for øyeblikket, så om noen ser en postbil i trondheimsregionen, så stopp den og forlang å få se etter en 28kg pakke med stor B2-logo på. Isåfall så ta den ut og ring meg! :P
Men fra spøk til revolver. Den er vel på postkontoret i morgen tidlig, så da får jeg ett par timer på meg til å bygge ei kasse til den...Blir en ca.40l lukket kasse for anledningen,siden jeg ikke rekker å bygge noe særlig før lørdagen.
Leave a comment:
-
-
Det er godt å høre! Synd du bor så langt unna, så jeg ikke kan få meg en prøvelytt!Originally posted by Paulsberg View PostB2 er å anbefale
har hatt det selv i noen måneder nå og jeg har ikke tenkt en eneste negativ tanke om B2 Audio
Jeg ble sykt overrasket og frelst
Leave a comment:
-
Takktakk! De resultatene er ganske imponerende ja! Er veldig spent på hva jeg kan få til av trøkk med 2 sånne! Blir vel mye styr med kasser osvosv,men steike å jeg gleder meg til å få hørt disse i akjson!Originally posted by berniebp87 View PostGratulerer! Resultatene til B2 i de siste konkurransene taler jo for seg selv, helt rått!
Det blir vel ikke så jeg blir ferdig med det her før til neste år, men jeg kommer til å begynne ganske snart med den første subben, og så må jeg bare spare litt/få solgt noe utstyr før jeg kan kjøpe resten. Jeg har heller ikke noe sted å bygge så det byr jo på utfordringer...
Leave a comment:
-
B2 er å anbefaleOriginally posted by Dibbern View PostHehe, ja begynner å bli litt vel lenge siden nå kanskje!
Dashen blir det nok ikke gjort noe med foreløpig,men man vet jo aldri..plutselig en dag så er vel den også ute!
Først og fremst nytt utstyr fra B2 nå!
har hatt det selv i noen måneder nå og jeg har ikke tenkt en eneste negativ tanke om B2 Audio
Jeg ble sykt overrasket og frelst
Leave a comment:
-
Gratulerer! Resultatene til B2 i de siste konkurransene taler jo for seg selv, helt rått!Originally posted by Dibbern View PostHehe, ja begynner å bli litt vel lenge siden nå kanskje!
Dashen blir det nok ikke gjort noe med foreløpig,men man vet jo aldri..plutselig en dag så er vel den også ute!
Leave a comment:
-
Hehe, ja begynner å bli litt vel lenge siden nå kanskje!Originally posted by BeFs View PostSynes det begynner å bli på tide med noe mer fiksfaks her inne nå. Leeeenge siden du trekte om taket ditt.
På tide å få gjort noe med dashen snart!
Leave a comment:
-
Synes det begynner å bli på tide med noe mer fiksfaks her inne nå. Leeeenge siden du trekte om taket ditt.
På tide å få gjort noe med dashen snart!
Leave a comment:
-
Hehe. Litt reklame er jo greit!Originally posted by J.T. View PostSnakker vi t-skjorte promotering her eller?
Følger med på prosjektet, gleder meg til "bøssa" begynner å fylle seg igjen og du skal bygge videre Dibbern

Gleder meg som en unge selv!
Det ser ut til at det blir 2stk B2 HD12"
Kombinert med en rimelig heftig B2 monoblokk!
Og helt sikkert ett frontsett etterhvert, når filtrene blir klare!
Dette vil mest sansynlig pågå i hele vinter, da jeg ikke har så mye penger å rutte med på strak arm! Men jeg tror det blir bra!
Last edited by Dibbern; 24-09-2009, 15:18.
Leave a comment:
Leave a comment: