Er vel forskjellig fra spiller til spiller hvor lett den hopper.Har selv en pioneer avic x1bt.Har ikke fått den til å hoppe enda.å da har jeg spillt 150 db på enkelte sanger
) og satte den inni, skrudde den på, alt fungerte, ingen støy, og subbene bevegde seg!

men siden dette ble gjort veldig tidlig på morgenen og det cd plata som sto inni var kun tekno, ble det en kortvarig spilling
skal spille når klokka er litt mer nabovennlig og begynne å justerer forsterkere og spiller. let the fun begin!!
) og satte den inni, skrudde den på, alt fungerte, ingen støy, og subbene bevegde seg!

men siden dette ble gjort veldig tidlig på morgenen og det cd plata som sto inni var kun tekno, ble det en kortvarig spilling
skal spille når klokka er litt mer nabovennlig og begynne å justerer forsterkere og spiller. let the fun begin!!
CD er ikke aktuelt i allefall, den skipper ved første slag,LOL! Og fikk til mitt aller første HAIRTRICK!!! Og fikk bokstavelig talt ikke puste på visse sanger, dette er så brutalt at det er ikke til å tro! Video kommer senere idag!

de bare hopper hele tiden!:P må ty til minnepenn
Alle Pioneerene jeg har hatt begynte å hakke på under 150dB.

Comment