Heisann!
Tenkte å starte en liten prosjekttråd her med det jeg skal begynne på. Etter å ha blitt hekta på bilstereo så har det blitt en del oppgraderinger i bilstereoen i løpet av årene og dette er mitt største prosjekt hittil.
Det som er bestillt og skal inn i bilen er
2 18" FI BTL fully loaded
4 par Soundstream TRC.6N høyttalere
1 par Alpine SPR-13S 5-1/4"
4 Cadence Xa175.2 2 kanalere
2 Dynabel BF8501 monoblokker
Alpine CDA-9887R cd spiller
14m2 med Vibroplast
Haugevis med 50mm2 kabler og diverse
Alle kablene er fra KnuKonceptz
6 odyssey 1200 batterier
"the big 3"
Det som gjenstår er dynamo. men kommer nok ikke til å bli ferdig med det første så det får vente til jeg får igjen på skatten
Stor takk til EngenAudio, Planethifi, Megabillig, Bladice.com og KnuKonceptz!
Med vennlig hilsen
Werner Harstad
PS: Bilder kommer!
Tenkte å starte en liten prosjekttråd her med det jeg skal begynne på. Etter å ha blitt hekta på bilstereo så har det blitt en del oppgraderinger i bilstereoen i løpet av årene og dette er mitt største prosjekt hittil.
Det som er bestillt og skal inn i bilen er
2 18" FI BTL fully loaded
4 par Soundstream TRC.6N høyttalere
1 par Alpine SPR-13S 5-1/4"
4 Cadence Xa175.2 2 kanalere
2 Dynabel BF8501 monoblokker
Alpine CDA-9887R cd spiller
14m2 med Vibroplast
Haugevis med 50mm2 kabler og diverse
Alle kablene er fra KnuKonceptz
6 odyssey 1200 batterier
"the big 3"
Det som gjenstår er dynamo. men kommer nok ikke til å bli ferdig med det første så det får vente til jeg får igjen på skatten

Stor takk til EngenAudio, Planethifi, Megabillig, Bladice.com og KnuKonceptz!
Med vennlig hilsen
Werner Harstad
PS: Bilder kommer!
I mårra blir det jegerkurs og festing og så blir det masse jobbing med bilen på søndagen 
kommer nok til å ha 5 seter uansett, blir d for liten plass bak, blir d bygd vegg hvis jeg får lov av biltilsynet 

men får det snart da
fikk en liten overraskelse da jeg rydda ut ting av bil grava også, den hadde ikke vært brukt på over ett år og har vært helt forseglet og da jeg rydda møtte jeg på denne karen! har sikkert vært nedi der det siste året eller to 

Comment