Originally posted by GENEXXA
Og det betalte Henrik ut av egen lomme
(det var ikke billig!)
Dj-androctonus @ Soundcloud.com
Regner med at det blir temlig optimal kasse, og forsterker med litte granne headroom. Hvor mye watt skal hvert element få? 2-2.5k? Siden det er neodym mener jeg.
Om man har rett kasse og kompositt cone kan man burpe med 30 000watt uten at elementet tar skade. så tror nok det skal gå bra
Så må man jo huske på at DD oppgir svært konservative tall når det kommer til effekttåelighet. Både jeg og Jonas bruker 5000watt på 2 1508, som er oppgitt til 500watt og subbene lever i beste velgående

Det som er så fint med de 8"erene er at de når den mekaniske grensen før den termiske grensen, så man hører når man driver dem litt for hardt før du lukter det
Det som er så fint med de 8"erene er at de når den mekaniske grensen før den termiske grensen, så man hører når man driver dem litt for hardt før du lukter det 
(1515)
Hadde litt problemer med den igår, men funket helt fint idag. Gjorde noen målinger med horn kassa, er ikke den som spiller høyt, men den går litt dypt da 

hadde en peak i bilen ved 55hz, men hadde bare opp til 50hz på ipoden. må skaffe mer sinus toner og teste skikkelig 
Gleder meg litt til å få vite hva mitt spiller jeg
Dj-androctonus @ Soundcloud.com
Gleder meg litt til å få vite hva mitt spiller jeg

Comment