Announcement
Collapse
No announcement yet.
Audi Morel, sinfoni, Pioneer, soundstream, Kinetik, evus
Collapse
X
-
TakkerOriginally posted by Alpine306 View PostGøy å se at noen bruker noe annet enn sort vinyl og alcantara
Spennende komponenter du har der. Tror Sinfoni ampene vil passe godt inn i det hvite element
Detta blir nok et NICE bygg, men annerledes
Blir spennende å se det ferdig

Fint å høre at det er noen andre en meg selv som liker det.
Bagasjerommet blir nokk ferdigstillt ganske fort nå.
Det er dempinga som gjør at jeg ikke kommer videre. Har igjen å dempe på ene sida + bittelitt i hjulbrønnen. Hushmaten er vell på vei i posten nå. så det skal gå fort å få gjort det, bare jeg får dempemateriale i hus.
Når det er gjort. så blir det jo helst bare å få montert allt utstyre + få strukket signalkablene.
Dørsidene vet jeg ikke helt når jeg får begynnt på. Har enda ikke motatt de ekstra dørsidene jeg har kjøpt. Har vell venta nå et par uker på at han skal sende dem.
Leave a comment:
-
jeg synes du skulle tatt deg LITT bedre tid til installasjon..
Leave a comment:
-
Gøy å se at noen bruker noe annet enn sort vinyl og alcantara
Spennende komponenter du har der. Tror Sinfoni ampene vil passe godt inn i det hvite element
Detta blir nok et NICE bygg, men annerledes
Blir spennende å se det ferdig
Leave a comment:
-
Her blir det snøstorm ja :POriginally posted by Typhon View PostHmm... snøstorm hele året?
Hvorfor ikke ha de grillene over høyttalerne? Der har de en funksjon
De skulle vær oppo høyttalerene, MEN så gjorde jeg en feil når jeg byggde kassene.
Jeg tok ut all demping teppe og allt. tok mål og byggde kassene. Det jeg ikke tenkte på var jo at dette skulle inn igjen + jeg også skulle ha et gulv under. Så da ble kassene endel cm høyere en de skulle vært. siden jeg skal ha noe over for å sjule anlegget. Så ble dem for høye med grillene på toppen.
Så i plassen for å bruke masse tid på å lage nye kasser eller endre på de jeg hadde. så ble det heller til at jeg monterte dem sånn de står nå.
Leave a comment:
-
Hmm... snøstorm hele året?
Hvorfor ikke ha de grillene over høyttalerne? Der har de en funksjon
Leave a comment:
-
Jeg synest heller ikke at det hvite passer helt inn, men om du selv liker det så er det ikke vits i å stresse med å trekke på nytt, det er jo trossalt din bil
Leave a comment:
-
du kunne ha spart deg for det hvite der, synes ikke det passa helt, men det er nå min meining
Leave a comment:
-
I dag har jeg fått trekkt en av kassene. Men så ble det tomt for lim. Så den andre må jeg vente litt med.

Leave a comment:
-
Store skiver er alltid til god hjelp ja. Håper bare den bunnplata di står i godt nok spenn da.
Edit: Slik som f.eks. 80x80x5mm stålplater
Leave a comment:
-
Under er det satt på store skiver. Samme blir det oppi kassene. . så det må et ganske stort hull til for å få boltene gjennom plata. jeg vil nokk tro at det skal holde.Originally posted by thomasekeli View PostMen... Hvis du kræsjer så kan MDF-en rundt boltene ryke vettu...
Tanken din høres god ut. Jeg ville bare ikke satsa på noen NCAP stjerne..
Leave a comment:
-
Men... Hvis du kræsjer så kan MDF-en rundt boltene ryke vettu...Originally posted by Poolish View PostBasskassene blir jo bollta fast i mdf gulvet. så står gulvet i spenn intil baksetet og under stålkanten bak med bagasjeluka.
så sålenge gulve holder. så skal ikke basskassene komme noen vei.
Hvis basskassene skal løsne må gulvet knekke i to på midten. ellers så kommer det ingen vei.
Tanken din høres god ut. Jeg ville bare ikke satsa på noen NCAP stjerne..
Leave a comment:

Leave a comment: