Announcement
Collapse
No announcement yet.
Audi Morel, sinfoni, Pioneer, soundstream, Kinetik, evus
Collapse
X
-
I dag har jeg fått laget hull til mellomtonene, Testa støpeplasten på noen småting, lagt på noen fler lag med glassfiber bak på dørsidene + litt andre småting.
-
Jeg har fått kjøpt meg en Pioneer Deh-P77mp. Fikk den for 1800. såvidt brukt et par ganger.

Har også fått gjort endel med dørsidene.

Ferdig resultat. Blir ca. sånn som dette:
Leave a comment:
-
Siden jeg først skulle bestille endel ting fra Installbay. så tenkte jeg at jeg skulle prøve M1 denne gangen.Originally posted by Typhon View PostBra det går fremover da
Vet hvordan det er når tiden ikke strekker til!
Men, bestilt deg M1 assa? Ble det ikke hushmat på deg likevel?
Hushmaten er kjempe bra den. så jeg kunne like godt brukt det, men tenkte jeg skulle få prøvd meg litt på M1 også. se om det er noe forskjell på dem.
Leave a comment:
-
Bra det går fremover da
Vet hvordan det er når tiden ikke strekker til!
Men, bestilt deg M1 assa? Ble det ikke hushmat på deg likevel?
Leave a comment:
-
Har ikke fått gjort så mye den siste tiden.
Har strukket høyttalerkabler og sgnalkabler. Så allt ligger klart.
Har fått de ekstra dørsidene. Så jeg har demontert dem. Å skjært ut mdf ringer til mellomtonene.
Ellers så har jeg fått bestillt endel av det jeg trenger til dørene.
Støpeplast
Fyllstoff
2,4 m2 Vibroplast M1
Kontaktlim
Vinyl
Leave a comment:
-
Det var planen å sjule alle kabler. Tenkte å kansje frese inn spor under gulvet til å trekke kablene i. Det ville nokk blitt mye finere ja, men jeg tror ikke det blir noe av det nå i første omgang. Kansje jeg tar det opp senere å endrer litt på det.
Nå har jeg ikke fått gjort noe på ei stund. Har vært på farten ei ukes tid nå. Har vært i Oslo på endel konserter, rett til stavanger på konsert, festa med bandene (Backstreet Girls og Ronny Pøbel) til langt på natt. Hjem å sove et par timer, så rett til grimstad på rockefestival.Last edited by Poolish; 09-06-2009, 23:39.
Leave a comment:
-
detta kunne ha blitt en j... fint install hadde du laga et gulv som dekka kabler til forsterkere osv. og gjort det like skikkeleg som du har gjort når du har dempa
blir mye meir jobb men du får er resultat som er nice + at du kan bruke bagasjen i tilllegg, men skal ikkje sei noe før du er ferdig.
Leave a comment:
-
Har fått trekkt gulvet, skrudd det fast i bilen og gjort det meste klar for montering.

Laget hull til jordingen.

Fikk montert ene kassen og batteriet. Koblet opp å testa litt.

Har ikke skrudd fast subben enda. Lot den bare stå løs mens jeg testa.
Leave a comment:
-
Da var bagasjerommet ferdig dempa. Det gikk 2 m2 med HushMat.
Brukte 1,5 m2 på gulvet og sidene. og 0,5 m2 på bagasjeluka.
+ det også ble brukt endel rester med BB ca. 0,5 m2

Leave a comment:
-
Har ikke fått gjort så mye de siste dagene, men litt småting har det blitt. mesteparten av tida har gått til Rockefestival og selskaper.
Jeg er nesten ferdig med dempinga. Har ikke fått tatt så mye bilder enda. kommer fler senere.

Har fått festa gulvet i bilen. Freste nedi orginalfestene for bagasjestropper. Gulvet er nå skrudd fast i bilen, så det kommer ingen vei.

Har fått satt på kabelsko, krympestrømper og fått festa kablene til subbene.

Leave a comment:
-
Setter pris på svare dittOriginally posted by bassdal View Postkvitt å svart. er en RÅ farge kombinasjon vist resten av interøret matcher. men i mine auge gjer det ikkje det her i denna bilen her.hadde du hatt. svart å kvitt i heile bilen. og hadde tatt det betre tid. so kan det bli bra.
tenk nøye før du bygger... en har alltid en tanke på korleis det skal bli, men ting går ofte gale veien pågrunn av slurve arbeid. vist du jobber flittig. 4 -5t om dagen i ei veke.. og legger heller ut noen bilder då. kan ting plutseleg ha forandra seg mye. ikkje meininga å virke frekk eller noe men var et lite tips.
ting kan sjå heilt.. j.. ut i begynnelsen å plutseleg forandra folk meing

Jeg har tenkt tanken om å endre resten av interøret til svart og hvit også, men det skjer hverfal ikke på en stund enda. Har lite med penger for tiden. Så det ekstra jeg har, blir brukt på anlegget nå i første omgang.
Allt har blitt planlagt nøye over veldig lang tid. Ned til hver minste detalje. Men så ble det ny bil da. Så jeg har ikke fått satt meg like godt inn i allt.
Det hvite oppe basskassene var aldri planlagt. jeg trakk første kassen i svart, å syns den så ganske kjedelig ut. Så hadde jeg det hvite stoffet jeg prøvde med oppo. og fant også ut at jeg skulle bruke det på gulvet.
Leave a comment:
-
kvitt å svart. er en RÅ farge kombinasjon vist resten av interøret matcher. men i mine auge gjer det ikkje det her i denna bilen her.hadde du hatt. svart å kvitt i heile bilen. og hadde tatt det betre tid. so kan det bli bra.
tenk nøye før du bygger... en har alltid en tanke på korleis det skal bli, men ting går ofte gale veien pågrunn av slurve arbeid. vist du jobber flittig. 4 -5t om dagen i ei veke.. og legger heller ut noen bilder då. kan ting plutseleg ha forandra seg mye. ikkje meininga å virke frekk eller noe men var et lite tips.
ting kan sjå heilt.. j.. ut i begynnelsen å plutseleg forandra folk meing
Leave a comment:
-
Det er jo ikke ferdig nei. Kunn basskassene som er ferdige. Teppe på gulvet er bare lagt inni for å vise fargen.
Men det er kansje fargevalget du ikke likte så godt?
Leave a comment:
-
Jeg håper for guds skyld at du skal gjøre mer med bagasjen, det var nemlig ikke mye pent..
Leave a comment:
Leave a comment: