Announcement

Collapse
No announcement yet.

dynabel i Volvo 745 86modell

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tony
    replied
    Spiller de bare diskant?

Leave a comment:

• 1/2en
    replied
    bilder av diskantene som blir drevet at 6.kanaleren
    fremdørene på første bilde, bakderene på andre.
    Attached Files

Leave a comment:

• 1/2en
    replied
    her kommer noen bilder av stereoen, av subene, forsterkeren... ++
    Attached Files

Leave a comment:

• Bassoflove
    replied
    Okay....
    Sikkert flere her som har mere erfaring m å tykk kabel en bør ha,og om det holder m et par kondiser i forhold til batteri bake... Jeg har ikke god greie på det,anna enn at det er bedre m overdim. på kabel enn for tynn kabel. Og det gjeldet for jording også....

Leave a comment:

• 1/2en
    replied
    men har bare et batteri, så vil tro at en stor dynamo vil fungere greit?
    har foressten 30mm2 strømkabler..
    også kommer det 50 mm2 når den nye forsterkeren også skal taes i bruk..

Leave a comment:

• Bassoflove
    replied
    Originally posted by 1/2en View Post
    er ikke det bedre å montere 1 stor, i stedenfor 2 små? 120Ah dynamo? hvor får man tak i sånnt?
    Tja,det er mulig en stor i stedet for en stor og en liten..... Har ikke Volvo Ambulanse STOOORE dynamoer tro....
    Jeg vil i allefall montere to i min. En til "bilen" og en til anlegget..... Skal en ha en stor bør en vel kansje ha en batteri-isolator. Sånn som kun tapper strøm fra batteriet bake,men når du starter motoren lader dynamo begge(foran og bak)....En sånn isolator-sak er vel dyr.... Et par tusen på Eltek tror jeg...

Leave a comment:

• 1/2en
    replied
    er ikke det bedre å montere 1 stor, i stedenfor 2 små? 120Ah dynamo? hvor får man tak i sånnt?

Leave a comment:

• Bassoflove
    replied
    Tror det lar seg gjøre å montere inn en til dynamo på de bensin-jævlan... Du har jo dobble reimskiver,så det bør ikke bli et problem. Settes på andre sia(venstre side når du sitter inni bilen).

Leave a comment:

• 1/2en
    replied
    har 75 Ah dynamo fra en tic motor, ellers er det bare et vanlig valta batteri, men blir vell bedre når jeg får på kondisene.. nå kjører jeg bare fra batterie inn på 6. kanaleren.
    ser at selv langlysene dimmer når bassen slår:P *ikke bra*

Leave a comment:

• Bassoflove
    replied
    Har du fått ordna deg skikkelig m dynamo dah? Jeg får plass til to stk. på min 6´er.... Biltema selger vel Dynamoer til Volvo som er 100AH....
    Og batteri er også en kjekk ting.... Har kun et Optima 800(red-top) i min,men må vel ha både nytt forran og bak+kondis....

Leave a comment:

• 1/2en
    replied
    bilen

her er (en prøve på om jeg får opp ) bilder av bilen.. førstegang jeg prøver å legge opp bilde:P
    Attached Files

Leave a comment:

• 1/2en
    replied
    Originally posted by sredving View Post
    Må bare si ifra om du trenger deler til bilen, har en 745 delebil stående :P
    takker for det, men bilen er gulle god, å har mye deler selv, siden jeg har skrudd frahverandre en 82 modell 760 tic.. (delebil)

Leave a comment:

• 1/2en
    replied
    kasse er bygd og den fungerer greit. er på ca 30 liter til hver sub.. kassa er 1.07 m bred, og elementene står i bredd med hverandre.. bilder kommer når jeg får med med dig. kamra ut i bilen en tur:P
    Last edited by 1/2en; 18-01-2009, 12:32.

Leave a comment:

• Bassoflove
    replied
    Heisann....

Flere med 745... Helt ok bil d
    Åssen har du tenkt å få plass til 3 stk 12" elementer baki Trunk´en dah? Etter hverandre? Asså 3 i bredd med hverandre?
    Jeg har samme bil og holder på å mekke kasse til 3 stk 15"(Alpine R serie).
    Da blir en 15" rettet bakover og de to andre blir montert på siden med 45 grader vinkling fra den bakerste(kassa blir som en pyramide sett bakfra). Og et 10" reflex-rør på toppen....

Bare en infallsvinkel til deg.....

Leave a comment:

• sredving
    replied
    Må bare si ifra om du trenger deler til bilen, har en 745 delebil stående :P

Leave a comment:

Working...
X