Announcement
Collapse
No announcement yet.
dynabel i Volvo 745 86modell
Collapse
X
-
drite i å legge bilder opp til forumet.. men linke til det via f.eks photobucket
les mer her: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1752
Leave a comment:
-
får håpe^^;P
btw, ser at folk som ikke er registrerte, eller på logget ikke får opp bildene jeg har lagt ut`? går det ant å ordne på?
Leave a comment:
-
skal ha den i en 242, som er under oppussing
har nok med arbeid med den, så kan ta sin tid før 740 blir prioritert igjenn, sett bort fra annlegget.. enkel forklaring..
Leave a comment:
-
bare et spørsmål som ikke har noe med stereo og gjøre :P Du sier du har skrudd fra hverandre en 760tic , hvorfor setter du ikke inn tic motoren isteden for den kjipe B230A'n?
Leave a comment:
-
Hvorfor kjipe inn på kabler? Ender bare med at du oppgraderer det innen kort tid anyway...
Leave a comment:
-
det vet æ ikke, men har ikke de voldsomme slagene med dem, så de vertfall spiller rent(renere)
Leave a comment:
-
Ikke for å være en "pain in the ass" men de spiller nok mer en bare diskant er jeg redd. Du har nok minst like mye mellomtone i de der, samt kanskje litt øvre del av midbass om du er riktig så heldig.
Leave a comment:
-
ja, de i dørene spiller bare diskant, stillt inn at de ikke spiller de lave frekvenser siden jeg har 3* 12" til å ta seg av det
Leave a comment:

ingen innslag, noen?

Leave a comment: