Announcement

Collapse
No announcement yet.

bassdal: show mx-3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• rfboy
    replied
    denna bilen spiller høyt!! legger ut noen bilder og videoer jeg fant på kamera

har syyykt lyst å prøve denne sangen i golfen! øyvind, kan du sende meg??
    http://s476.photobucket.com/albums/r...t=MOV02000.mp4
    http://s476.photobucket.com/albums/r...t=MOV01999.mp4

hvordan går det videre med denne bilen? fått nye subbere?

Leave a comment:

• bassdal
    replied
    Androctonus: Tusen takk

db`n er ikkje noe høg akuratt no fortida, gjekk dårleg på rudskogen og men frontsetta fungerer greit

det skal forskest mye på kassa no. (den er nok for stor)

no jobber eg mye med aviser og prøver å ta igjen litt søvn å slappe av litt i allefall.

er en honda civic på verkstedet no som eg skal bytte bakskjerm på å litt forskjellig.
    ei volvo feltvogn som skal lakkast .
    John sin skyline.

Mazda`n begynner eg ikkje på endå . eg trenger Sponsor før eg virkeleg begynne å kappe den i fillebeter å begynner heilt på nytt!., Noen som vil hjelpe en stakkar? (Felger, Nye luftbelger, lakk, Polyester + alt mulig.

Leave a comment:

• Androctonus
    replied
    hva skal man si? jeg har ikke ord rett og slett. eneste jeg har å si er at, om jeg noen gang skulle komme over deg på et treff, så ville jeg hatt en demo med min type musikk

du har talent vertfall, helt sykt bra ble det! kan tenke det låter sinnsvakt bra og, ble det tatt noen målinger på rudskogen?

Leave a comment:

• Torgeir
    replied
    Blir dei enda ja, Fungera egentlig ganske bra etter raportane å bedømme så :P

Leave a comment:

• bassdal
    replied
    takk
    blir Limted ENDÅ. laste dei i 2ohm, forandre litt innvendig i kassa. i lag med gode råd frå gz og ice. og se ka vi til.

Leave a comment:

• Torgeir
    replied
    Kan vell nesten bekrefte att det blir GZPW 12SPL etter en lang prat ei natt :P
    Eneste som kanskje holder, hehe

Faktisk svært imponert over hva han får til

Husker i "gammle dager" da han bare hadde billige jalla subber osv..
    Fikk det til å spille dobbelt så bra som mye dyrere utstyr uansett :P

Leave a comment:

• Øivind Sandvik
    replied
    Stig snakka vel noe om GZPW12SPL i helga

Leave a comment:

• Tor Ølberg
    replied
    Tok noen bilder av Integraen til Masdalen her. Ble ikke noen bra bilder men bilder ble det hvertfall.

Manden bak showfaktoren ved emma folkene.

Leave a comment:

• bassdal
    replied
    Tusen takk folkens (er virkeleg glad over at det trekte den oppmerksomheta!

er morro etter mange timers arbeid å endeleg å få bruke bilen igjen.

(no er det EU OK .(må vel fjerne litt utstyr, nyttelast 300kg) og bytting til versting subber som står for tur, eg har litt for mye effekt å volum kontroll på fylla er tja. so blåste tilsammen 3 subber i helga. )

TakeTheTime:
    Ja denne bilen spilte høyt hvertfall. Ble bekymra for øra mine der jeg satt jeg. Ikke pga. bassen, det var bare litt lydtrykk - men de 10 fulltonene dine. (du skulle få ha hørt med alle 6subbane då var det virkeleg morro. )

no var det å hive seg rundt å komme seg på jobb å tjene penger igjen, dyrt på turer!.

Leave a comment:

• TakeTheTime
    replied
    Så bra ut i virkeligheten ja. Ikke sånt jeg ville bygd, men absolutt.

Leave a comment:

• Fryd1lund
    replied
    Følt med denne tråden en god stund nå og må si jeg ble positivt overasket over utsenet du fikk till!!

Leave a comment:

• Tor Ølberg
    replied
    Den bilen er faen meg RÅ. Skal lete lenge for å finne en bil som er så bra på show som den derne. 10x 8" fulltone toltalt med 25k wattrms? Jeg kunne kjenne ørevoksen renne ut av øyra. Sjefsbil! Nydelig arbeid også det skal du ha.

Leave a comment:

• TakeTheTime
    replied
    Ja denne bilen spilte høyt hvertfall. Ble bekymra for øra mine der jeg satt jeg. Ikke pga. bassen, det var bare litt lydtrykk - men de 10 fulltonene dine.

Leave a comment:

• moeN
    replied
    Ja man får bare vente til august da

Leave a comment:

• Arvid André
    replied
    Det der var gjennomført! Hadde vært morro å tatt en prøvelytt på Gatebil i helgen

Leave a comment:

Working...
X