Announcement

Collapse
No announcement yet.

bassdal: show mx-3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hebbelille
    replied
    Var ganske artig på hotelle i går det tok helt av, og duverden og det spiller. var en gruppe med noen eldre parr som var på der også og de beundra anleggene og syns dette var så stas og ville bare ha mere

Leave a comment:

• bassdal
    replied
    då må eg nesten LE av meg sjøl eg veit om en som har vert trøtt når eg har kobla subbane ja. i heile år har eg lasta subbane i 2ohm i staden for 0,5ohm. etter å fått igjen et par forsterkere i frå reperasjon ( Rista laus innmat i dei,)
    venter på nye subber håper dei kommer til helga. . 3subber spiller TØFT med 1forsteker. (lasta i 1,33ohm)

Leave a comment:

• berniebp87
    replied
    Det der var sure greier ja Men skal prøve å komme meg på flere treff i år, må bare se hva lommeboka og kjerringa tillater, lol

Leave a comment:

• moeN
    replied
    Sure greijer da...

Leave a comment:

• bassdal
    replied
    ingen surnadal på meg vert en LANG dag på jobb i dag / natt. vert til legen ang ryggen min er blitt sjukemeldt men må på jobb lika vel i kveld
    (hadde eg hatt fri hadde eg kjørt med skoda`n nedover) integra`n mangler 3 subber og 3 forsterkere.. men skal ikkje du på flere treff i år? gatebil bergen?

for eg har virkeleg lyst å høre bilane dine!. du og Jonas (Hifonic) er bassheltane mine

Leave a comment:

• berniebp87
    replied
    Originally posted by bassdal View Post
    tja for å sei det sånn bilen er i flittig bruk mye på fest so no i dag blir subbane tatt ut... og håper på å få nye subber til treff i surnadal!.

tusen takk for filmer å bilder folkens
    Skal du til Surnadalen i helga? Syns jeg så du skrev at du ikke rakk det her en plass, håper i allefall du rekker det for jeg kunne gjerne tenkt meg å få en demo i bilen din

Leave a comment:

• bassdal
    replied
    for å holde liv i tråden so får eg oppdatere litt,

No er noe utstyret røska ut!. subber og forsterkere.

planen min. før 13 aug. (streetmeet her i førde) bilen skal nok en gang inn på et hotell å spille musikk

Avstive kassa noe J...
    trekke deksel bak.
    MYE byggskum. det er ikkje tett bak.

siden eg ikkje har noe å legge ut bilder av prosjekt. so får eg heller legge ut bilder av andre ting.

på vei til rudskogen

her spilte vi vel musikk for heile fergekøa (sikkert populært)

og på campingen spilte vi litt musikk (var selfølgeli en luring som fant ut at det var j.. morro. å spinne rundinger forran bilen, mye jord å drit)

Leave a comment:

• moeN
    replied
    Liker dette

Leave a comment:

• bassdal
    replied
    tja for å sei det sånn bilen er i flittig bruk mye på fest so no i dag blir subbane tatt ut... og håper på å få nye subber til treff i surnadal!.

tusen takk for filmer å bilder folkens

Leave a comment:

• rfboy
    replied
    Originally posted by Øivind Sandvik View Post
    ser deg aldri på msn da mister
    er på msn nå jeg hehe

Leave a comment:

• Øivind Sandvik
    replied
    Originally posted by rfboy View Post
    stemmer bra det ! takker så masse skulle gjærne hatt tak i den slow sangen.. men men ..
    nok OT !
    ser deg aldri på msn da mister

Leave a comment:

• moeN
    replied
    Originally posted by TakeTheTime View Post
    Var det for lite respons i bånn der? Siden du sa "gadd ikke tune kassa så dypt"
    I mine ører hørest det slik ut : Det går så jævlig dypt ! JA så inni h**vette å ! Jeg har ikke tunet kassa så lavt !!!!

Snipp snapp snute!!

Leave a comment:

• rfboy
    replied
    Originally posted by Park1 View Post
    http://open.spotify.com/track/4VtC5jpW4jza3oF6HGd657

det er ihvertfall sangen. men er kun live opptak på spotify.

om du lurte på hva den het da om jeg missforsto så skyt meg
    stemmer bra det ! takker så masse skulle gjærne hatt tak i den slow sangen.. men men ..
    nok OT !

Leave a comment:

• TakeTheTime
    replied
    Var det for lite respons i bånn der? Siden du sa "gadd ikke tune kassa så dypt"

Leave a comment:

• Park1
    replied
    http://open.spotify.com/track/4VtC5jpW4jza3oF6HGd657

det er ihvertfall sangen. men er kun live opptak på spotify.

om du lurte på hva den het da om jeg missforsto så skyt meg

Leave a comment:

Working...
X