det tok helt av, og duverden og det spiller. var en gruppe med noen eldre parr som var på der også og de beundra anleggene og syns dette var så stas og ville bare ha mere
det tok helt av, og duverden og det spiller. var en gruppe med noen eldre parr som var på der også og de beundra anleggene og syns dette var så stas og ville bare ha mere
eg veit om en som har vert trøtt når eg har kobla subbane ja. i heile år har eg lasta subbane i 2ohm i staden for 0,5ohm. etter å fått igjen et par forsterkere i frå reperasjon ( Rista laus innmat i dei,)
Men skal prøve å komme meg på flere treff i år, må bare se hva lommeboka og kjerringa tillater, lol
vert en LANG dag på jobb i dag / natt. vert til legen ang ryggen min er blitt sjukemeldt men må på jobb lika vel i kveld
men skal ikkje du på flere treff i år? gatebil bergen?
mye på fest
so no i dag blir subbane tatt ut... og håper på å få nye subber til treff i surnadal!. 

(var selfølgeli en luring som fant ut at det var j.. morro. å spinne rundinger forran bilen, mye jord å drit)
mye på fest
so no i dag blir subbane tatt ut... og håper på å få nye subber til treff i surnadal!.
skulle gjærne hatt tak i den slow sangen.. men men .. 
om jeg missforsto så skyt meg 
skulle gjærne hatt tak i den slow sangen.. men men .. 
om jeg missforsto så skyt meg
Leave a comment: