Announcement

Collapse
No announcement yet.

Volvo V50 by Kenneth B

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Alpine306
    replied
    Smooooth

Leave a comment:

• InstallBay Hamar
    replied
    Forsterkerinnlegg versjon 2.0, med logo-innlegg er ferdig pusset og klart til trekking:

Har også fått satt inn a-stolpene for siste gang(tror jeg... ):

Leave a comment:

• vwperformance
    replied
    ideer å motivasjon mangler du ivertfall ikje hehe ser bra ut dette som vanligt

Leave a comment:

• Rudolf
    replied
    Fine ting dere får til der nede.

Leave a comment:

• InstallBay Hamar
    replied
    Taktrekket er montert igjen!

Monterte mikrofonen til bluetooth'en i tak-konsollen før den ble satt på plass igje:

Fant plass til delefilterene over hanskerommet! Trangt om plassen i dashbordet gitt... Gjorde klart med kablene og satte de sammen med litt dempematter før jeg stripset de fast.

Likte ikke helt hvordan innlegget rundt forsterkerene så ut, så det ble litt spikking på det også. Syns det ble for flatt og kjedelig. Lagde rammer som passer formen til forsterkerene:

Limt sammen med ramma. Har lagd plass for logo i samme slengen:

Her er innlegget ferdig plastet. Da er det bare å pusse og sparkle litt på det:

Last edited by InstallBay Hamar; 14-02-2009, 01:13.

Leave a comment:

• InstallBay Hamar
    replied
    Da har jeg fått dempet taket og trekt om taktrekket:

Ett lag Vibroplast M1 over hele flata:

SPLEN3008 utenpå M1! Tyst som i graven...

Her ser man fargeforskjellen på det originalet, og trekket som skal på:

Her er taktrekket ferdig. Dette var en forferdelig jobb siden stoffet jeg brukte ikke kunne strekkes noe særlig!

Leave a comment:

• InstallBay Hamar
    replied
    Gjør seg med den slipte kanten.. Fin kontrast..

Leave a comment:

• duality
    replied
    jo, disse har sort grill også.
    men jeg skjønner hva du mener.. det ser veldig smooth ut

Leave a comment:

• Alpine306
    replied
    [QUOTE=neptyr;71400]Uhm, sjekk litt andre prosjekt, det er vel nesten nr 1 måte å montere diskanten på QUOTE]

DOOOHH!!! My bad hehe...vet det da....men denne har ikke sort grill, som 99% av de andre diskantene har..så den ble veldig smooth sammen med stoffet...en bedre måte å forklare den på

Leave a comment:

• Crazytaxi
    replied
    Men med litt vilje så kan du få det av :P

Leave a comment:

• InstallBay Hamar
    replied
    Er ikke noe verre å trekke med det en med CS... Er litt mer lodden bakside på denne, så det trengs litt mer lim for å "mette" det...

Leave a comment:

• InstallBay Hamar
    replied
    Jepp, det har jeg Rolf! Send meg en mail med info til hamar@installbay.no, så putter jeg noen biter i en konvolutt! Er ikke så ille pris på det heller! 399 pr meter og da er det ca 140 bredde!

Leave a comment:

• neptyr
    replied
    en diskanten syns jeg kom litt "alien" aktig ut av a stolpen..hihi..ble pent syns jeg..og annerledes
    Uhm, sjekk litt andre prosjekt, det er vel nesten nr 1 måte å montere diskanten på

Hmm, har du noen prøver du kunne sendt avgårde av det stoffet kenneth?
    Bare noen småbiter så man kunne kjent og kikka på det

Leave a comment:

• Alpine306
    replied
    Oi!! kult med microfiber...passelig dødt stoff det vel...eller? den diskanten syns jeg kom litt "alien" aktig ut av a stolpen..hihi..ble pent syns jeg..og annerledes

Leave a comment:

• ovinn
    replied
    Når jeg får meg masse penger og fin bil og har råd til masse anlegg skal du få jobben med å bygge, definitivt Blir utrolig pent, det dekselet du laget på dashbordet ble utrolig pen, ser faktisk stock ut der den sitter ..

Gleder meg til å se videre arbeid!

Leave a comment:

Working...
X