Announcement
Collapse
No announcement yet.
Volvo V50 by Kenneth B
Collapse
X
-
Stemmer det var nok det den hetOriginally posted by Vinje View Post"Verksted håndboka" er meget kurrant
Kan vel kjøpes hos det fleste bokhandlere.
begynner og bli noen år sida en gekk der og, hehe, lure på om den ligger på et lurt sted med gjennomsiktig gult bokbind enda jeg
Leave a comment:
-
"Verksted håndboka" er meget kurrant
Kan vel kjøpes hos det fleste bokhandlere.
Leave a comment:
-
evnt. hva med og kjøpe seg boka den lille mekanikkeren eller lign. som er obl. på grunnkurs mek. der er det alle slike tabeller etc
kjekk sak og ha
Leave a comment:
-
Når man arbeider med alu , skal man egentlig bruke verktøy beregnet for alu. Aluminiumen har en tendes til å "klabbe" seg på verktøyet. Når man f.eks dreier på alu , skal man derfor bruke et dreistål som man sliper så det ligner på en gammaldags ski , heheh.Originally posted by Bøijnis View Postokei...hvor mye RPM har du når du frese i aluminium? har hørt at aluminiumen kan smelte når det går litt for fort.
Når det kommer til fresing tror jeg ikke det er like nøye. Men det har jeg mindre peiling på enn dreiing så skal ikke garantere at man bare kan frese ivei.
Leave a comment:
-
okei...hvor mye RPM har du når du frese i aluminium? har hørt at aluminiumen kan smelte når det går litt for fort.
Leave a comment:
-
Nei, bruker samme som på mdf, men det kan lønne seg å bruke WD40 eller lignende under fresinga for å gjøre ting litt lettere...
Leave a comment:
-
aha , da skjønner jegOriginally posted by KennethB View PostHar airbag i stolpen serru...
Hvis ikke hadde den nok blitt montert der.
Diskanten sitter to cm under airbagen, så det er ingen konflikt med den...
Nei, stoffet kommer fra Scanaprima, men kjennes veldig likt det Stoff og stil har!
Har ennda ikke turt å bygge om dash , demonterte dash'n i min egen volvo engang. Må si det var ganske vanskeligå få det på plass igjen. Tør ikke tenke på hvor mye leamikk som sitter bak dash'n på en så ny bil som du har :P
Leave a comment:
-
Må si jeg liker den mellomtone-grillen din Bakken
Dette blir nice
Leave a comment:
-
Har airbag i stolpen serru...Originally posted by Jobbe88 View PostHvorfor har du valgt å montere mellomtoner i dash? p.g.a lydbilde? Ser for meg at det fint går an å montere 3" mellomtoner i a-stolpen , men det blir kansje ikke like bra lyd?
Hvis ikke hadde den nok blitt montert der.
Diskanten sitter to cm under airbagen, så det er ingen konflikt med den...
Nei, stoffet kommer fra Scanaprima, men kjennes veldig likt det Stoff og stil har!
Leave a comment:
-
Hvorfor har du valgt å montere mellomtoner i dash? p.g.a lydbilde? Ser for meg at det fint går an å montere 3" mellomtoner i a-stolpen , men det blir kansje ikke like bra lyd?
Leave a comment:
Leave a comment: