Originally posted by Jonny.B
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Volvo V50 by Kenneth B
Collapse
X
-
Har brukt popmutter endel og aldri hatt problemer med at det sitter dårlig. Er man redd for at det ikke holder så kan man bruke skive på baksiden før man popper mutteren i.
-
Hehe, det er det jeg regner med
(Jeg tenker mer på pop-mutter-bruk generelt..)
Leave a comment:
-
har faktisk enda til gode se stereo som har løsnet som har vært montert av kenneth,tipper han har kontrol
Leave a comment:
-
Nei, det kan så være.. Men er du uheldig så skal plutselig alt du lesser bilen med ut av bilen..Originally posted by InstallBay Hamar View PostJeg kunne like greit brukt mdf og treskruer! Ingen EMMA dommer som skal inni denna bilen...
Det var det jeg tenkte på.. Bare dumt om det ikke holder.. Men jeg satser på at det holder, for din del. Ønsker jo bare det beste, så klart
Men sånn ellers, så lener jeg meg på Erik, jeg..
Leave a comment:
-
Dette ser knallbra ut, Kenneth. Synd hvis vi ikke ser deg på en konkurranse i løpet av sommer'n!
Leave a comment:
-
Jeg kunne like greit brukt mdf og treskruer! Ingen EMMA dommer som skal inni denna bilen...
Leave a comment:
-
Mhm. Blir det stabilt nok da..? Har vært litt redd for å bruke for mye pop selv.. Men jeg er sær da.. hehe
Leave a comment:
-
Har du bare brukt pop-muttere i gulvet der, eller gjennomgående bolter?
Ser ut til å bli bra i alle fall
Leave a comment:
-
Det der så ut til å være skikkelig kvalitetsstål
Blir bra detta Kenneth
Leave a comment:
-
Da har det skjedd litt denne uka også! Har sveiset stålramme til utstyret baki, og testet basskassa!
Sub'ene prøvemontert!

Basskasse koblet opp i demoracket i butikken:

Stålramma laget i 15x15 mm rør:

Montert i bilen med 6 stk M5 og 2 stk M6 bolter. Tror det holder...

Festeører til basskassa! To på hver side:

Litt utstyr på plass! Det blir kort signalvei her..

Har tegnet og forsket litt på dekselet rundt forsterkerene også, og tror at det blir noe som dette, med en logo i ovalen...

Nå skal jeg ha et par uker juleferie..
Leave a comment:
-
Joda, den skal vises og jeg tror ikke den blir så upassende...
Leave a comment:
-
Blir et skikkelig clean og gjennomført bygg dette Kenneth.
Syns den connection blokka ødela litt på helheten om den skal vises når bagasjen er ferdig?
Ble liksom ikke like stilfult som resten av bygget...
Leave a comment:
Leave a comment: