joda, men må ha unødvendig mange celler, og når skikkelige 2v celler ofte koster 3 ganger så mye som 16/18V batterier så skjønner jeg også hvorfor stort sett ingen bruker det
joda, men må ha unødvendig mange celler, og når skikkelige 2v celler ofte koster 3 ganger så mye som 16/18V batterier så skjønner jeg også hvorfor stort sett ingen bruker det
Finnes vel ikke et batteri i ei kasse som gir i nærheten av samme amper som EGM 2 volt celler. Vi så på noen og mener å huske de hadde ca 1800 A kaldstart. Så kan du jo regne ut hvor mye det blir når du har 9 celler
Strøm er nok det minste problemet i denne bilen når den er ferdig
Og som spade nevner her så sliter man litt så lenge man ikke kan parallellkoble..
Selv har jeg tilgang på 2v celler som yter ganske heftig hvis jeg vil, de er dyre, tunge, store og totalt unødvendige
Så vi får jo se hva som skjer etterhvert, det er litt opp til Espen også, kanskje han legger opp etter finalen, hvem vet?
Finnes vel ikke et batteri i ei kasse som gir i nærheten av samme amper som EGM 2 volt celler. Vi så på noen og mener å huske de hadde ca 1800 A kaldstart. Så kan du jo regne ut hvor mye det blir når du har 9 celler
Ja det blir 1800A det Om du ikke mener at han skal ha 2V i bilen da
Leave a comment: