Announcement
Collapse
No announcement yet.
Espens dB-drag Terra :)
Collapse
X
-
Ja skal prøve på det så vi får se ossen det funker.....
Last edited by ESPEN KAAL; 29-03-2009, 10:51.
-
Da er det snart klart for første konken så det er spenende å se ossen det går etter alle forbedringene som er gjort.
Leave a comment:
-
haha, ja da får du bare vente å se som resten av gjengen daOriginally posted by re-load View PostDe fleste følger nok med, mere en du aner...
Espen har sagt til meg at han skal i SS 1-2 i år... men hvis vrakpanten blir høy nok, kom han til å hugge terra`n........................Da kommer han med seat marabella i stedet... Fortalte han meg...

Leave a comment:
-
jepp vi får se davettu....

Men hva mente du med svaret ditt i tråden som er låst nå...?
Leave a comment:
-
De fleste følger nok med, mere en du aner...Originally posted by dBcompaniet View PostKanskje han mente at folk ikke følger så mye med?
Hvem har sagt at Espen skal delta i SS 1-2?
Hvem har sagt at Espen kommer med denne Terraen på konk i år?
Som han sjøl har skrevet så har han montert vesentlig mindre utstyr i db-bilen, og er sånn passe fornøyd med scoren.
Espen har sagt til meg at han skal i SS 1-2 i år... men hvis vrakpanten blir høy nok, kom han til å hugge terra`n........................Da kommer han med seat marabella i stedet... Fortalte han meg...
Leave a comment:
-
Kanskje han mente at folk ikke følger så mye med?
Hvem har sagt at Espen skal delta i SS 1-2?
Hvem har sagt at Espen kommer med denne Terraen på konk i år?
Som han sjøl har skrevet så har han montert vesentlig mindre utstyr i db-bilen, og er sånn passe fornøyd med scoren.
Leave a comment:
-

hmmmmmm
Hva mente du med det svaret i DD tråden som har blitt låst ???
Leave a comment:
-
Skjønner jeg godt at ikke han var. Er en kjip beskjed å få hvis man har stått på som pokker for å rekke. Men dere får ha lykke til resten av sesongen hvertfall
Leave a comment:
-
Jepp,
Espen var ikke mye blid når han ringte meg den dagen beskjeden kom, så vi får håpe at sesongen fortsetter som planlagt.
Leave a comment:

Leave a comment: