Announcement

Collapse
No announcement yet.

Espens dB-drag Terra :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hifonic
    replied
    Mission accomplished

Bør bli bra

Leave a comment:

• State Of Massachusetts
    replied
    mhm........

Leave a comment:

• dBcompaniet
    replied
    Helt klart SQ, klokkeklar på ca 69Hz, noget dårlig stereobilde da, men vi jobber med saken

Leave a comment:

• Eirik Aspaas
    replied
    i sq? hihihi

Leave a comment:

• dBcompaniet
    replied
    Da har jeg overført ett større 5-sifret beløp for siste bit av utstyret som kommer til neste helg..

Bilen kommer også på EMMA finalen til neste helg er det vel?

Leave a comment:

• Bilstereosenteret.no
    replied
    Originally posted by spade View Post
    Parallellkobler du beholder du jo spenningen på 2V. Og da spørs det om forsterkeren går i protect
    You got me there Jeg tenkte i de baner at det ikke var lovlig med multicelle, men der kan du se hvor galt den tanken gikk

Leave a comment:

• spade
    replied
    Originally posted by InstallBay View Post
    aha, så det er ikke lov å parrallelkoble?
    Parallellkobler du beholder du jo spenningen på 2V. Og da spørs det om forsterkeren går i protect

Leave a comment:

• Bilstereosenteret.no
    replied
    Originally posted by Techpoint View Post
    joda, men må ha unødvendig mange celler, og når skikkelige 2v celler ofte koster 3 ganger så mye som 16/18V batterier så skjønner jeg også hvorfor stort sett ingen bruker det
    Sant nok. Keep us updated

Leave a comment:

• dBcompaniet
    replied
    joda, men må ha unødvendig mange celler, og når skikkelige 2v celler ofte koster 3 ganger så mye som 16/18V batterier så skjønner jeg også hvorfor stort sett ingen bruker det

Leave a comment:

• Bilstereosenteret.no
    replied
    aha, så det er ikke lov å parrallelkoble?

Leave a comment:

• dBcompaniet
    replied
    Finnes vel ikke et batteri i ei kasse som gir i nærheten av samme amper som EGM 2 volt celler. Vi så på noen og mener å huske de hadde ca 1800 A kaldstart. Så kan du jo regne ut hvor mye det blir når du har 9 celler
    Strøm er nok det minste problemet i denne bilen når den er ferdig
    Og som spade nevner her så sliter man litt så lenge man ikke kan parallellkoble..

Selv har jeg tilgang på 2v celler som yter ganske heftig hvis jeg vil, de er dyre, tunge, store og totalt unødvendige

Så vi får jo se hva som skjer etterhvert, det er litt opp til Espen også, kanskje han legger opp etter finalen, hvem vet?

Leave a comment:

• spade
    replied
    Finnes vel ikke et batteri i ei kasse som gir i nærheten av samme amper som EGM 2 volt celler. Vi så på noen og mener å huske de hadde ca 1800 A kaldstart. Så kan du jo regne ut hvor mye det blir når du har 9 celler
    Ja det blir 1800A det Om du ikke mener at han skal ha 2V i bilen da

Leave a comment:

• Bilstereosenteret.no
    replied
    Originally posted by Techpoint View Post
    2v celler er helt uaktuellt...

Leave a comment:

• tigra
    replied

Leave a comment:

• dBcompaniet
    replied
    Originally posted by Hifonic View Post
    Me got a mission

Barsk Terra
    hihi såeh

Leave a comment:

Working...