Announcement
Collapse
No announcement yet.
prosjekter av einar fleischer :bf:
Collapse
X
-
nei veit ikke om han var så sliten, men han hadde en tendens til å drive å blunke da jeg tok bilde...
-
Riktigt bra !
Du ser litt småsliten ut på de sisste bildet ? Det gikk med noen timer ? :P
Leave a comment:
-
har kommer det bilder av ei kasse som jeg lager til in bmw e30 cab (trangt ) flere bilder av prosjktet :http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=4254
bunn

12" ring som xcetra har laga ..

selv om det ser ut som plate ikke lainer opp med hverander så er det for jeg skal ha mer passform

plasserer ringen i riktig vinke å så jeg får sån någen lunde riktig volium

å så et kjekt bilde av meg til slutt
Last edited by fleischern91; 14-09-2008, 02:02.
Leave a comment:
-
Originally posted by jeckyll View Postså lenge den ikke er høyere enn 37cm så går det bra
har ikke plass til mer, har en 15" RF baki også 
hehe da blir det litt lite plass ja
hvor bor du a ?
Leave a comment:
-
så lenge den ikke er høyere enn 37cm så går det braOriginally posted by fleischern91 View Posthvis du gir meg noen mål så kan jeg forholde meg til det som høyde bredde lengde .. skal legge ut noen bilder av bassern snarest.. den er 12" 300watt rms tror jeg ....
har ikke plass til mer, har en 15" RF baki også
Leave a comment:
-
hvis du gir meg noen mål så kan jeg forholde meg til det som høyde bredde lengde .. skal legge ut noen bilder av bassern snarest.. den er 12" 300watt rms tror jeg ....Originally posted by jeckyll View Postspesifikasjoner?
jeg er muligens interessert om den ikke blir for stor
Last edited by fleischern91; 13-09-2008, 22:46.
Leave a comment:
-
Du kan sakene dine gitt
Er muligens int i den basseren jeg også, send gjerne en liten pm med mere info ang den
Leave a comment:
-
spesifikasjoner?Originally posted by fleischern91 View Posthar en 12" basser liggenes MTX basser som jeg skal lage kasse til ( den blir på 30 liter). er det noen som er interesert til og kjøpe. tenkte jeg skal ta 1000 kr kan evnt trekkes og men det blir + i prisen ....
jeg er muligens interessert om den ikke blir for stor
Leave a comment:
-
har en 12" basser liggenes MTX basser som jeg skal lage kasse til ( den blir på 30 liter). er det noen som er interesert til og kjøpe. tenkte jeg skal ta 1000 kr kan evnt trekkes og men det blir + i prisen ....
Leave a comment:
-
hehe stemmer..
har brukt allt for mye penger på det hit til..så håper og tjene litt på kunskapen også
Leave a comment:
-
Ja han er en dyktig figur, det som mangler er at folk gir han oppdrag så han har muligheten til å forbedre seg uten å måtte koste alle prosjekter selv
Så stå på å vis hva du kan!
Leave a comment:
-
Må si jeg imponert.......jeg regner med vi får vel se noen heftige stereobygg fra deg noen år fremover
utrolig flink til å være så ung. STÅ PÅ!
Leave a comment:
-
Originally posted by InstallBay View PostJa, kanskje du har jobb til han Kenneth
hehe
har spurt om jeg kan hjelpen til på verkstedet men....
kenneth skulle si ifra hvis det var no spesielt jeg kunne hjelpetil med..
for lærer mest i praksis
. hadde noen timer medn anders på værste i elverum, da drev vi meden audi da lærte jeg en del !!!Last edited by fleischern91; 03-09-2008, 00:49.
Leave a comment:
-
Ja, kanskje du har jobb til han KennethOriginally posted by InstallBay Hamar View PostFlink liten tater du, Einar!
Leave a comment:
-
basskasse som jeg lagde. tok 1200kr ...
to 12"bassere

Last edited by fleischern91; 02-09-2008, 22:32.
Leave a comment:
Leave a comment: