Announcement
Collapse
No announcement yet.
prosjekter av einar fleischer :bf:
Collapse
X
-
Mdf er herlig å bygge kasser med! Men de sprekker veldig lett hvis du bruker for store skruer eller ikke forborrer?
Leave a comment:
-
det forstår jef godtOriginally posted by biffen071278 View Postjeg har brukt sponplate. rett å slett av den enkle grunn at den koster 129kr plata kontra mdf som vel koster 500kr plater. Men bruker 22mm da...
men hvis du hadde fått mdf like billig
så ville du ha brukt det i stede.
Leave a comment:
-
jeg har brukt sponplate. rett å slett av den enkle grunn at den koster 129kr plata kontra mdf som vel koster 500kr plater. Men bruker 22mm da...
Leave a comment:
-
tror det bare er soundstreamgal som ikke har skjønt at det er en grunn for at folk lager kassen sine selv.
og at de er av mdf hjelper jo på...
men det går selvfølgelig an og bruke sponpleter, men du må ha de my tjukkere ...
tror ikke det er mange her på bilsterioforumet som hadde valgt sponplate kasse framfor en kasse som er blitt laget av mfd
Last edited by fleischern91; 14-10-2008, 22:33.
Leave a comment:
-
Enig. Kassene til 10" mine tålte ikke elementene, enda kassene var laget for elementene.
Leave a comment:
-
+ maskiner som gjør jobben. Har ikke alltid like stor tru på slikt. Enkelte ting er best håndlaga.
Leave a comment:
-
det trur jeg og.. fabrikkasser er jo bare plater og lim,, HEY!! SI FRA HVIS DU FINNER EN SKRUE!:P
Leave a comment:
-
ja stammer nokk det, men tror virkelig den kassa der er bedre men ...
Leave a comment:
-
noen som er interesert i kassa 32 liter kasse til 12" ( 1000kr ) men valgfre trekking ( ikke skin)
er den mindre kassa på bildet ^^
Leave a comment:
-
her har du den 32 liters 12" kassa som er til salgs for bare 1000kr passer perfekt til hertz es 300

go der en den andre kassa som jeg lagde i dag den skal i en almera ( den er på 64 liter )

bare og gi bud... kan også trekke kassa i ønsket trekk ....
Last edited by fleischern91; 29-09-2008, 22:19.
Leave a comment:
-
ja hoff dreiv på fra kl 1400 til 23.00 og det gikk i ettOriginally posted by Oekern View PostRiktigt bra !
Du ser litt småsliten ut på de sisste bildet ? Det gikk med noen timer ? :P
Leave a comment:
Leave a comment: