Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vw boble 1966

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cover til racket tegnes opp. Takk til Bauhaus som selger MDF i mindre størrelser. På bilde nr 2 ser dere også plassering av batteriet, et GEL batteriet fra Biltema. Originalt står dette under baksetet, men det er for stort til at et passer der. Dessuten blir det noe enklere med kabling ifbm bilstereo.





    Last edited by eiko; 22-08-2020, 10:51.

    Comment


    • #17
      Et siste test før matten limes på. Ser okei ut. En liten runde med overfres for å avrunde kantene.


      Last edited by eiko; 22-08-2020, 11:34.

      Comment


      • #18
        Med matten på. Som cover over forsterkeren så var planen å montere en plexiglass-skive litt stand-off. Delvis for at jeg tror det blir en fin løsning men også pga ventilasjon til forsterkeren. Når jeg ser på resultatet i dag så er jeg litt usikker på just den løsningen, og tror plexiglass på undersiden hadde blitt like bra, men det er litt for sent å endre dette nå så vi kjør på.

        Comment


        • #19
          Går jeg løs på basskassen. Planen var å lage en ny, men siden gjennvinning is the thing velger jeg å bruke den jeg har. Dette var en ferdig kasse uten element jeg kjøpte for et par år siden for å montere i en Golf. Dit kom den aldri. Den er på ca 32 liter som er eksakt det Gladen elementet skal ha. Tok bort svart stoffkledning og baksiden med hull og satte dit en ny tett baffel. Tok opp nytt hull på "riktig" side med stikksagen. Lagde korrekt lengde på høytalerkabel, igjen brukte jeg Tara Labs Omni med strømpe og krympeslange.













          Comment


          • #20
            Silent coat i fremdørene.

            Comment


            • #21
              Montert innredning fra en Audi TT 2000 modell. Meget fornøyd.


              Attached Files
              Last edited by eiko; 22-08-2020, 11:29.

              Comment


              • #22
                Og slik står bilen pr i dag. Har ikke gjort noe med anlegget de siste 2 månedene grunnet jobb, ferie og div. Har demontert deler av anlegget da bilen skal sendes bort for noen oppgraderinger og en liten gjennomgang av det elektriske...…. samt andre ting. Mulig jeg oppgraderer motoren litt også så den får mer enn de 50 originale hestene som er der i dag, det fortjener den. Der blir den nok stående til neste vår da jeg skal på en lengre utenlandsreise i tillegg..Så får vi se hva 2021 bringer, målet er å ha den klar til et folkevogntreff 1. Mai, med lydanlegget klart. Det tror jeg skal gå greit.

                Comment

                Working...
                X