Announcement

Collapse
No announcement yet.

Risraelsen - Prosjekt vegg i Golf mk4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Kult! Følger med er "bare" 2,5t til Stavanger herfra om du får lyd etterhvert. Er det ******** som står for leveransen?

    Comment


    • #47
      Moro! Interesangt å bli kjent med flere likesinnede Skjønte ikke helt hva du mente med ***. tenkte du på firma?
      Golf mk4 veggprosjekt

      Comment


      • #48
        Selvsagt,
        Det blir jo sensurert på forumet her Er det Molde butikk du handler fra? Fått leveringstid på resten?

        Comment


        • #49
          Ja molde butikk. Venter fortsatt på 1 HDP4. 4 stk sv 250, 2 stk sv 200, 4 stk st 35. 2 stk monster 15"..... Nei, Bare 3 mnd siden jeg bestilte og det er ingen som vet noen ting tydeligvis.

          Kan legge meg til på FB For nærmere prat. Ruben Andrê
          Last edited by bimme; 19-07-2016, 22:36.
          Golf mk4 veggprosjekt

          Comment


          • #50
            Går da sakte men sikkert framover, Satser på at jeg får til et nogenlunde bra resultat på det glassfiber helvette :- P



            Litt søl blir det jo når ferskingen skal prøve seg fram, en smule for mye herder ble til en liten eksplosjon

            Sliter også litt med å ikke få vekk luftbobler, noen tips?

            https://www.facebook.com/10001276962...2019320567055/

            Edit:

            Er forumet i hop med å dø ut eller? virker ikke som at det er så mange aktive her
            Last edited by bimme; 21-07-2016, 22:47.
            Golf mk4 veggprosjekt

            Comment


            • #51
              Det der kan bli skikkelig skikkelig kult. MEN det er en forferdelig vanskelig jobb å starte på om man er litt fersk i glassfiber-støype-bransjen. Jeg har ikke gjort så mye, men tipper de enorme flatene der vil vri seg eller slå seg litt. Hadde vært lettere om det var delt opp i to eller fire seksjoner med mer treverk for avstivning. Da hadde du også trengt færre lag med glassfibermatte for å oppnå tiøstrekkelig styrke. Er spent på å se om det funker likevel. Pass på mengden herder nå i sommervarmen, kjipt å få brann i bilen asså...
              Mtp luftbobler kan du kjøpe ei rulle for å forsøke å rulle dem ut, det er visst et must - men har faktisk ikke brukt de sjøl.

              Over til det vilrige; har du fått lyd i veggen??
              never enough!

              Comment


              • #52
                Ja håper det selv Vi får se hvordan det går, prøvde en dose mindre herder. Men syns ikke det blir slik hardt jeg så for meg at det skulle bli, til og med hatt varmeovn inni bilen. Får bare prøve å legge på mer fibermatter, kan vær at pleddet jeg brukte er helt feil å støpe med. Kjøpte ei slik rulle, men det fungerte bare dårlig i mitt tilfelle, flyttet boblene noe men løsnet mattene mer på andre plasser.

                Det viktige.. er vel den triste delen. Har ikke fått leveringsdato på elementene engang!!! Vil heller ikke putte inn noe utstyr i bilen før jeg er ferdig med pussing og lakkering, bilen ser jo ut som den søppelplassen med alt støvet osv.. :- (
                Last edited by bimme; 25-07-2016, 23:22.
                Golf mk4 veggprosjekt

                Comment


                • #53
                  Har du betalt for subwoofers? Kan du kansellere og gå for noe annet?
                  never enough!

                  Comment


                  • #54
                    Jepp alt er betalt, så skulle likt å fått det utstyret jeg så meg ut.

                    Men tips i samme klasse mottas med takk :- D Så får vi se hva historien ender med...
                    Last edited by bimme; 22-07-2016, 12:03.
                    Golf mk4 veggprosjekt

                    Comment


                    • #55
                      Fikk litt mattematisk hjelp av samboeren i går Ved å få riktig blandingsforhold på polyesteren så størknet det fort som fy, viste seg at jeg hadde i aaaaalt for mye herder. Jeg mente han på båtbutikken sa 1/5 del herder, men har nok miforstått stavanger dialekta. For 2% er vel 1/50 del Så nå går det mye lettere med glassfiber leken

                      Et lite bilde.. Høyresiden er riktig blanding!

                      Last edited by bimme; 25-07-2016, 23:27.
                      Golf mk4 veggprosjekt

                      Comment


                      • #56
                        Hvordan gikk det med støpingen?

                        Comment


                        • #57
                          Jo går mye bedre nå, Ikke fått gjort så mye da det pøsregner i stavanger for tiden. Men Endelig fått tak på Verksted lokale, så skal flytte inn dit ganske fort og få satt i gang at, Sitter å drømmer om at utstyret skal dukke opp snart også.. : )
                          Golf mk4 veggprosjekt

                          Comment


                          • #58
                            Set ut som at forumet er ganske dødt for tiden... Men jeg kan komme med en tekst oppdatering på at alt utstyret er mottat ( ENDELIG ) og subwooferene er testet i veggen. Trøkker godt men ikke godt nok.. Så må prøve å designe front baffelen på nytt, kanskje med porten nederst i kassa. Hjelp mottas med takk! Problemet mitt er at lufta ikke kommer ut av kassa, blir en ond sirkel inni.. Har igjen masse støping av dørtrekk og dashbord, så ikke så mye spennende. Kommer bilder snart. må legge inn de gamle på nytt og ser jeg.
                            Golf mk4 veggprosjekt

                            Comment


                            • #59
                              Venter på bilder !!

                              Comment


                              • #60
                                Jeg og

                                Comment

                                Working...
                                X