Announcement

Collapse
No announcement yet.

Risraelsen - Prosjekt vegg i Golf mk4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Enda en dag med jobbing er unnagjort!

    Idag fikk jeg gjort en del, begynner å ligne mer på en "showbil" nå. Nærmer meg slutten når det gjelder lydisoleringa på bilen, har også fått sveiset ferdig gulvramma og lakkert den svart. Batteriene har fått plass og kabeltrekking har begynt. Vasket bilen litt og polering står for tur. Har også begynt å frisere dørtrekkene foran slik at det blir plass til 2*10"













    Golf mk4 veggprosjekt

    Comment


    • #32
      Fett det her, bra jobba - var redd dette holdt på å bli en prosjekttråd med bare diskusjon MEN DU LEVERER!
      never enough!

      Comment


      • #33
        Her skal det bli resultater, kjøper ikke så mye utstyr for bare svada Jobber nesten hver dag med den, så mye at samboeren kjem på jobben min med varm mat....
        Golf mk4 veggprosjekt

        Comment


        • #34
          Golf

          Flott jobb med lydisolering, dette ser veldig bra ut! gleder meg til å se denne ferdig, og kanskje en demo en gang

          Comment


          • #35
            Går litt smått her akkuratt nå, men blir da gjort litt mens jeg venter på å starte på kassa :- )

            Bilen må igjennom en etterkontroll (EU) så brukt litt tid på å ordne bremser og lys. Ikveld startet jeg på ramme til voltmeter og dsp. Startet også å pusse ned og polere lyktene forige eier har spraysotet.. Billigere enn å kjøpe nytt = )



            Golf mk4 veggprosjekt

            Comment


            • #36
              Liker planene for dashbordet
              [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
              Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

              Comment


              • #37
                Blir bra dette her! Ser ut som om du er innenfor med dempingen!

                Comment


                • #38
                  Updates her snart? Kommet igang med veggen?
                  never enough!

                  Comment


                  • #39
                    Nei, har akuratt flyttet inn i nytt hus/garasje så blitt litt lite tid til bilen! venter i spenning på resten fra Italia enda.. Men blir pangstart rett før eller når pakka kommer :- )

                    Fått tak på en gammel DB måler / hz justerings duppedings. Skal testes litt den å
                    Golf mk4 veggprosjekt

                    Comment


                    • #40
                      Sinnsykt lei av å vente nå.... Varene mine er plutselig ikke tilgjengelig i italia lenger? så er mye diskusjon fram og tilbake nå. Finner ikke noe utstyr som kan matche det jeg bestile eller er noe jeg kan tenke meg. Har jo kjøpt og betalt alt sammen så ganske fortvila nå. Alle planene har gått i dass hittil bare pga en bestilling.. Får vel bare fortsette å smør meg med tålmodighet!

                      Beklager så mye!
                      Golf mk4 veggprosjekt

                      Comment


                      • #41
                        Husker det samme hendte meg da jeg skulle bestille USAmps og Resonant Engineering subber, ventet over et halvt år på at jeg skulle få dem, og da hadde de til og med gått over til en ny modell. Men siden jeg hadde ventet så lenge fikk jeg den nye typen uten prispåslag.
                        [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                        Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                        Comment


                        • #42
                          Utrolig kjedelig når det går så treigt, Er forventet levering hos byggekompis i morgen (fredag). så da håper jeg alt er i pakken! Vart endringer i livssituasjon også. så nå bor jeg i stavanger! Dratt med meg alt ned hit utenom materiale og golf deler. Så må kjøre en tur nordover for å bygge ferdig kasse da jeg ikke har utstyr eller bekjentskap i stavanger.. Men gleder meg helt villt til å starte på kasse og monterte utstyret! Samboeren min har startet som lakklærling på Forus bilskade i stavanger, så det blir vel hennes jobb og lakkere og designe golfen! Inspirasjon til utseende mottas med takk! Men litt lyst å bruke hvite og røde farger, muligens litt oransje. Holder på i startfasen med en banebil også, og der blir temaet rødt og hvit. så tøft å kjøre samme stil.
                          Golf mk4 veggprosjekt

                          Comment


                          • #43
                            Oppdatering!

                            Var ikke store greiene som kom i posten. Mangler alle midbasser, 4 diskanter og 1 forsterker pluss 2 bassere.. Så blir ikke noe prøve testing. Men kasse ble laget i helga og flatpakket i baksetet på en sedan ( gikk så vidt ), kjørt til stavanger og er under montering nå!





                            Noen som vil se mer?
                            Golf mk4 veggprosjekt

                            Comment


                            • #44
                              Jepp. Moar pics!!
                              never enough!

                              Comment


                              • #45
                                Går sakte men sikkert framover, Noe vanskelig å få sammen alt når det blir så stort og trangt men jeg sa at kassa skulle inn selv om jeg måtte kappe av taket og sveise det fast igjen! Vinkelsliper har blitt flittig brukt i dag, Måtte frisere noen hjørner for at det skulle gå. Klarte og lage ei rose i frontruta og.. Topplata gikk oppi midt speilet når jeg skulle få den på plass, Shit happends Ruta må vel byttes plutselig uansett! Men er vel morsommere med noen bilder!

                                Liming av front baffel!









                                Også Kjærligheten!



                                Videre oppdatering (noen timer senere) Fortsatt trangt om plassen, så fant storslegga til karroseriet

                                Last edited by bimme; 13-07-2016, 20:59.
                                Golf mk4 veggprosjekt

                                Comment

                                Working...
                                X