Announcement

Collapse
No announcement yet.

StigAs Toyota Lowlux

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts





  • Da har jeg fått testet litt mer og må si meg meget fornøyd. Dette spiller veldig stort frekvensområdet og samtidig pent. Batterier og dynamo holder virkelig mål! Ligger på ca 14,4v - 14,7v under hard spilling på tomgang, og 15v ved 1500+ rpm.

    Var innom og fikk målt det kjapt idag. Dette med ikke innspillte elementer, ikke tett vegg, mye flexing i tak og dører osv. Heller ikke finjustert noe enda så her er det mer å hente! Meget god start, jeg er fornøyd



    Prøvde en sweap hvor det peaket på 40hz, så bildet er av en 40hz burp. Klarte 152,7 på musikk også rundt 40hz. Men dette spiller ganske heftig fra ca 25hz og oppover Hairtrick er og utført, men har ingen bra film enda..

    Comment



    • Respekt.
      never enough!

      Comment


      • Originally posted by bass-freek View Post

        Respekt.
        Takk! Var litt artig å slå 150 grensa, med god margin såpass "tidlig" i bygget.

        Blir nok en liten pause her da andre prosjekter må prioriteres litt. Blir vel å få spillt inn elementer litt, ristet istykker bilen litt også ta litt finish jobb nå og da. Få tettet veggen fremme og mer avstiving av taket er neste på lista

        Comment


        • WOHOHO!!! Helt rått!! Tipp topp tommel opp!!

          Comment


          • Bladd litt gjennom sidene her nå å må si det er ett Helt rått bygg!!! Gleder meg til å få hørt denne live engang, regner med du blir å treffe på noen treff i fremtiden ;D

            Har også ett spm, Hen får man kjøpt ToolMaker dual amp inputs til 52kv ?:O

            Comment


            • http://www.droppinhzcaraudio.com/amp-inputs/

              Mvh Kim

              Comment


              • Tusen takk alle! Satser på å komme til Tønsberg i begynnelsen av August ihvertfall, får ikke mulighet nå til helga. Og dukker vel opp andre plasser ettervært, selv om jeg bor på feil plass i Norge med denne interessen..

                Amp inputs er kjøpt på Droppinhz, som Kim linket til. Mulig jeg kan selge mine da jeg tviler litt på de kommer til å bli brukt. Send meg en PM ved interesse

                Comment


                • Sendt PM

                  Comment


                  • En liten update her. Fikk kjøpt nye AIRLIFT luftbelger fra Summit racing så da ble det litt fjæringsvei bak igjen, digg!




                    Så fikk jeg kastet sammen noe gjengestag avstivning i kassa idag og tok turen til Lillesand på dbdrag. Første gang jeg er med på noe sånt og debuterte med en 1. plass. Meget artig, å fornøyd hvordan allt fungerer. Og fortsatt endel potensiale.. gøy!
                    Dette på 40hz sinustone med allt lukket.





                    Uoffesiell måling, men personlig rekord. Dette på musikk med vinduer åpene. Blei også endel bra hairtrick og demoer idag. Skal se om jeg får tak i noen filmer/bilder

                    Comment


                    • Ett klipp fra Facebook. Beklager dårlig kvalitet... Men ser ut som jeg må få tettet veggen bakover snart. Bakdørene blir misshandlet endel

                      https://www.facebook.com/stig.andre....34166624583179

                      Comment


                      • Originally posted by StigA View Post
                        Meeeeget rått bygg

                        Hvordan funker disse lib 8"?

                        Comment


                        • Originally posted by zxsonnyxz View Post
                          Meeeeget rått bygg

                          Hvordan funker disse lib 8"?
                          Mange takk for det! Om du ser på forige side så kan du jo bedømme selv..

                          Jeg må si meg meget fornøyd med disse. Bang for the bucks. Nå får de kanskje ikke allverdens med effekt i mitt oppsett, men i rett kasse så fungerer de bedre enn jeg forventet. Har og hørt mindre oppsett med disse på 8stk og med 3stk og fungerer bra mtp pris

                          Comment


                          • Originally posted by StigA View Post
                            Jeg må si meg meget fornøyd med disse. Bang for the bucks. Nå får de kanskje ikke allverdens med effekt i mitt oppsett, men i rett kasse så fungerer de bedre enn jeg forventet. Har og hørt mindre oppsett med disse på 8stk og med 3stk og fungerer bra mtp pris
                            Sku gjerne fått hørt, har god erfaring med andre lib subber

                            Stå på videre, følger med

                            Comment


                            • Takk!

                              Har fått montert Hoodlift nå, gassdempere til panseret. Meget hendig om dieselen skal slå seg vrang, noe jeg er redd ikke blir allt for lenge til..

                              Comment


                              • Tusen takk for en heftig demo. For et beist av et anlegg. En får puste besvær , og syns forstyllelser i denne herligheten. og lyden er heller ikke å påklage Frekvens området er bra også meget heftig Gleder meg til å se finishen til dette bygget Fikk flytta godt på tromme hinnene

                                mvh kim

                                Comment

                                Working...
                                X