Announcement

Collapse
No announcement yet.

StigAs Toyota Lowlux

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tusen takk for det Kim! Takker selv for en demo av flexe monsteret ditt, spillte bedre enn hva jeg hadde sett for meg! Bra jobbet, og håper ikke det blir så lenge til neste gang

    Ellers har det vært en fin dag i Tønsberg. Var lite folk, men god stemning. Blei ikke så høy score idag på DBdrag, men Jeep'en leverer godt med showfaktor. Fått mye oppmerksomhet og positive kommentarer og det er jo litt artig å se at man har fått til noe som man har jobbet mye med


    Comment


    • Kjøpte meg en SPL-LAB. Artig liten sak som virker til å fungere meget bra. Største avvik som er målt er 0,3db iforhold til term-lab så ikke galt mtp pris. Skal måle opp mot term-lab en dag bare for gøy. Har og en mini pc, så tenkte å legge inn 230v omformer i bilen ettervært.




      Testet for gøy å måle i kickpanelet på passasjerside med førerdør åpen. Dette med musikk, tror jeg skal klare litt mer på sinustone burp. Ganske bra score

      Comment


      • Kan jeg spørre hva du betale for den SPL LAB'n? Finner ikke pris på siden deres..
        VW/Audi ende-tusi-ast!

        Comment


        • Originally posted by Tommen View Post
          Kan jeg spørre hva du betale for den SPL LAB'n? Finner ikke pris på siden deres..
          Den koster 3000kr. Du får og en trådløs til 3500kr.
          http://bilgarasjen.no/produktkategor...erse/spl-labs/

          Comment


          • Originally posted by StigA View Post
            Den koster 3000kr. Du får og en trådløs til 3500kr.
            http://bilgarasjen.no/produktkategor...erse/spl-labs/
            Takker En sånn må jeg ha når jeg har fått installert ny forsterker og batteriene..
            VW/Audi ende-tusi-ast!

            Comment


            • HAHA, var det vi snakket om det stig, God investering i alle fall. Du har også et perfekt grunnlag til en fin sexy konsoll og selvfølgelig en strippestang. Der kommer det nok til å bli en del økning. sykt bra resultater. Ville også avrundet porten litt også. så du hadde noen små glipper Men uansett dette spiller helt perverst. Hadde vondt i ørene i flere timer etterpå.
              Vurderer strippestang i bilen min også. Selv om det ikke er lov i street trunk. Men men for show er bedre den trådløse kan klikke litt noen ganger, Men den fungerer bra utenom det. må bare la den gå så er problemet løst

              mvh kim

              Comment


              • Originally posted by StigA View Post
                Har og en mini pc, så tenkte å legge inn 230v omformer i bilen ettervært.
                Bare et tips, laderen til den PCen gir mest trolig 19v ut. Da er det litt dumt å konvertere 12v dc -> 230v ac -> 19v dc. Hvis ikke du trenger 230v til noe annet også da. Får sikkert no step up converter som er både enklere, rimeligere og mindre enn en 230v-sak.
                Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                Comment


                • Originally posted by ugn View Post
                  Bare et tips, laderen til den PCen gir mest trolig 19v ut. Da er det litt dumt å konvertere 12v dc -> 230v ac -> 19v dc. Hvis ikke du trenger 230v til noe annet også da. Får sikkert no step up converter som er både enklere, rimeligere og mindre enn en 230v-sak.
                  Ja du sier noe der. Laderen gir 19v ut ja, så skal sjekke litt om jeg får tak i noe

                  Comment


                  • Har ikke skjedd så mye her i det siste.. bilen har stått lenge med motor trøbbel. Fikk liv i den til slutt og deltatt på DB drag i Tvedestrand 03/10 og i Lillesand 17/10. Blei 1.plass begge gangene, artig! Og bilen leverer godt med show faktor




                    Dette er vel eneste "oppgradering" jeg har gjort



                    Nå blir det neste å få tettet veggen, stivet av taket, få startet på noe midt konsoll/bryter panel ol. samt div finish. Håpe arbeidslysten er der hele vinteren

                    Ett lite flexe klipp, se i HD!

                    https://youtu.be/O4PQ04b4w_4

                    Comment


                    • Knallbra resultater. Jeg visste du hadde skapt et monster. Gratulerer!
                      Fin video, de dørene får kjørt seg greit ser det ut som. Bare å få lagt det siste og få ordna litt finnish nå.
                      never enough!

                      Comment


                      • Takk for det!


                        Demotime! Norges første Encore 12K? Hvertfall ett beist av en forsterker!



                        Så litt små testing, og nye personlige rekorder

                        Lukket, måling i ruta.



                        Kick panel med førerdør åpen.



                        Begynner forhåpentligvis på å tette veggen og avstive taket litt nå til uka..

                        Comment


                        • Strippet for stereo.. Blir kjedelig vinterbil en stund, så satse på man får gjort ferdig ting å få det litt ryddigere og penere iløpet av våren.

                          Comment


                          • Hmm. Det er jo litt trist. Du har vel ikke tenkt til å gi deg i gamet?
                            never enough!

                            Comment


                            • Originally posted by bass-freek View Post
                              Hmm. Det er jo litt trist. Du har vel ikke tenkt til å gi deg i gamet?
                              Stig dont quit han kommer nok sterkere tilbake muligens. Vet han vil ha enda finere finish og dempe mere. En blir jo nesten klappet ned av taket på den stakkars Jeep n
                              Heftig blir det nok uansett, masse utbedrings potensiale

                              Mvh Kim

                              Comment


                              • Originally posted by bass-freek View Post
                                Hmm. Det er jo litt trist. Du har vel ikke tenkt til å gi deg i gamet?
                                Håper dette betyr du kommer sterkere tilbake ?
                                [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                                Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                                Comment

                                Working...
                                X