Announcement

Collapse
No announcement yet.

Usivilisert: 4 x 15" vegg i Pajero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ble meget lekker den finnishen. Ja en møter seg selv i veggen noen ganger uansett meget gjennomført og heftig prosjekt. Synd det ikke ble som du ville. Gleder meg til ditt neste prosjekt. Blir nok heftig som alltid.

    Mvh kim

    Comment


    • Kan jeg spørr hva planen er nå? Spent B-)

      Comment


      • Takk for trivelig feedback folkens! Det har vært en stor utfordring og tror jeg har lært litt sånn at jeg kan forbedre litt til neste bygg. Og hva det blir venter jeg nok et par uker med å dele fordi alt fortsatt ikke er helt bestemt. Har dessuten en periode med mye jobbing foran meg, skal man ha råd til fine ting må man jobbe hardt.
        never enough!

        Comment


        • paid that cost to be tha boss venter i spenning. Selv om jeg har en følelse på hva det blir

          mvh kim

          Comment


          • Nå er det gått 4 uker..kjør på med hva det blir Vegg frister bare mer og mer for min del, etter å ha lest dine 49 sider! Problemet er at jeg får ikke plass til mere enn 420L, pga ønsker ikke veggen lengre frem en C-stolpene..
            VW/Audi ende-tusi-ast!

            Comment


            • Snart Tommen ...
              Pajeroen er ribbet for lyd. Det var en krevende jobb skal jeg si. Ny bil er på plass, men jobb og privat krever for mye til at jeg kan få ordentlig gang på prosjektet på enda noen uker. Holder på med å få handlet inn småting og utstyr som inngår i prosjektet. I tillegg har jeg enda litt som planlegges solgt.
              never enough!

              Comment


              • Vi venter i spenning(sfall)😊
                VW/Audi ende-tusi-ast!

                Comment


                • Hehe. Javisst!
                  Du får bare knekke på med vegg da hvis du er motivert for jobben. 400l holder jo som oftest til 2x18 minst! Bare gled deg til hvor tungt det blir baki bilen.
                  never enough!

                  Comment


                  • Har plass til ei kasse på 420Liter (brutto), så gjelder bare å få tuna porten til riktig frekvens egentlig. Men jeg skal måle litt nå når SPL lab kommer, så får jeg se om jeg gidder å gå på med vegg..
                    VW/Audi ende-tusi-ast!

                    Comment


                    • Kommer du på konkurransene her oppe med ny bil til sommern da?

                      Comment

                      Working...
                      X