Announcement

Collapse
No announcement yet.

Usivilisert: 4 x 15" vegg i Pajero

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Larsi
    replied
    Haha, samme følelse har jeg nå av den nye subben
    Godt jeg har dynamo, batterier, og en forsterker til

Leave a comment:

• bass-freek
    replied
    I dag har jeg kjørt litt for å gjøre noe ærend. Det ble rundt 2x30minutt og jeg var ikke flau med volumkontrollen. Det var en time med total Chris Brown-modus ... Og jeg snakker ikke om hans musikalske evner! De nye LIB-elementene med alu talespole bare tar i mot som enebarn på julekvelden. Det er riktig så livlig. Elementene bare ler av oppgaven, det er Northug mot bestemora mi i motbakke. Nesten litt flaut at jeg ikke har klart å få antydning til svidd lukt fra spolene. Tror ikke jeg klarer å hente ut nok potensiale på strøm-siden.

Leave a comment:

• Defus
    replied
    Du får gjort noe i det minste

Leave a comment:

• bass-freek
    replied
    Jo takk, men det er enda ganske mye jeg har planlagt å forbedre Kim .
    MKLars1, du skal ikke være redd for det. Grunnen til at jeg har brukt så mye tid på denne er for å få passformen riktig, slik at den både sitter godt nok, og kan enkelt tas ut. Den går ingen steder, til tross for snø og isdekte veier med betydelige kjettingspor her i området gjennom hele vinteren.

Har jobba med instillinger på lydanlegget det meste av helga uten noen gode resultater sålangt. Som lykkelig eier av DD-1 har den ikke brakt meg annet enn hodebry hittil. Så kommer behovet for å oppgradere firmware på DSP med nedlasting av filer over mobilt internett, seks forsterkere som skal kobles inn og ut for å justeres, for korte USB kabler og fandens oldemor. Velkommen til problemene som oppstår når man vil være kjekk og bygge stort. Fortsettelse følger!

Leave a comment:

• kimafro
    replied
    De dørene dine ble meget sexy, Er noe med skai som får det til å se meget eksklusivt og delikat ut
    Den i pad monteringa de ble meget bra. Har lyst på slikt selv og har kikket på forskjellige løsninger
    ble vanvittig bra slutt resultat er ikke mye som gjenstår i bilen din nå
    bra jobb som vanelig

mvh kim

Leave a comment:

• MKLars1
    replied
    Bare den ikke rister løs av vibrasjoner når man kjører på vaskebrettveier...
    Slutt resultatet på nettbrett løningen din ble kjempeflott!!

Leave a comment:

• Tommy str
    replied
    Det der så jo veldig bra og funksjonelt ut

Blir man truffet av vogntog eller lignende bakfra i så stor fart som skal til for og løsne den er det uansett så store skader at den ipaden blir urelevant vil jeg tro....
    Last edited by Tommy str; 07-02-2015, 13:03.

Leave a comment:

• bass-freek
    replied
    Det var noen spørsmål om hvordan den funket. Her er en kort demovideo. Ugn spurte om sikring. Det er ikke noe mer enn hva man ser her. Burde kanskje vært mer. Men jeg tror at disse 310grammene i dashbordet ikke er det som vil drepe meg. Da snakker vi omtrent en påkjørsel bakfra fra en lastebil i enorm fart altså.

Last edited by bass-freek; 07-02-2015, 12:53.

Leave a comment:

• bass-freek
    replied
    En pakke jeg har ventet leeenge på.

Fått trekt ei dør med grå vinyl.
    Last edited by bass-freek; 06-02-2015, 22:21.

Leave a comment:

• hberg
    replied
    nydelig arbeid som vanlig.
    Takk for at du viser oss hvordan du gjør det
    mvh
    Harald

Leave a comment:

• -Jensen-
    replied
    her har dere kongen av "ipad install" https://www.youtube.com/watch?v=3uc1eAtzXAk
    på den viser han hvordan du kan lage alt selv.

bass-freek: utrolig bra slutt resultat!

har vurdert å prøve selv.. men til tross for alderen (22) så er jeg ikke flink med touch skjerm "å sånt"
    så holder meg til spillere

Leave a comment:

• ugn
    replied
    Virker ikke som soundman tenker så mye på det, men håper du bruker litt tid på følge tankegang: Hva skjer med en ev. kræsj? En halvkilos kloss som flyr i lufta kan brått gjøre litt skade.

Nå er det sikkert ikke så mange barn baki denne bilen men mener jeg så en av de ubrukelige fjolsevideoene til soundman der han monterte en slik i en bil som hadde et barnesete bak :/

Leave a comment:

• StigA
    replied
    Liker! Dette ble veldig bra. Frister å prøve noe lignende selv en gang

Leave a comment:

• Larsi
    replied
    Jeg tror jeg har lest om en som gjorde dette med en WINDOWS tab, men vet ikke hvem eller hvor. Han var fra USA hvertfall.

Og et lite tips til deg, nå vet jeg ikke hvor sterke magnetene dine er til og holde paden, men jeg vet du har et par hestekrefter som kommer i form av energi utav subbene dine. Og da kan det kanskje fungere og lakke innsiden av ipad ramma med plastidip/rubberspray for og hindre eventuelle vibrasjonslyder?

Leave a comment:

• bass-freek
    replied
    Jeg er fornøyd med at jeg valgte å gjøre dette.
    Man kan elske eller hate apple, men du finner ingen spillere som har en skjerm som kan måle seg med denne. Det skal godt gjøres å finne en spiller med et mer utprøvd og velfungernde GUI/brukergrensesnitt enn det iPad og Spotify gir meg. Og ihvertfall ikke til noen sammenliknbar pris. Det kan godt tenkes at en Android tablet vil funke minst like bra. Det som hadde vært neste nivå var en app som lot meg gjøre noen av de samme tingene med DSP'en som det jeg bruker PC til.

Kan også varmt anbefale bildelsdatabasen.se hvor jeg handlet facia-plate (elendig ordvalg). Har du bil som koster mer enn 2-3 månedslønner så er det kjekt å kjøpe nøyaktig den interiørdelen du ønsker å ramponere så kan du beholde orginalen i skapet til fremtiden. (Dette kan sees på som en oppfordring til alle om å bygge ambisiøse ting som medfører litt inngrep her og der)
    På den nettsiden finner du delen lett og de er trivelige, rimelige og sender kjapt!

Leave a comment:

Working...
X