Thanks!
Lyd: det er et par bygg i trøndelag jeg selv ønsker å få hørt. Vet ikke helt hva du har i bilen for tiden. (Håper du har noe trøkk). Men rexonix og øyvinds biler hadde vært awesome. Så jeg har en ambisjon om et par stopp i Trøndelag enten på tur sørover eller nordover i sommer!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Usivilisert: 4 x 15" vegg i Pajero
Collapse
X
-
The wall of LOVE
de dørene dine så meget bra ut Jeg digger den pad monteringen, Ser så sykt fancy ut. Er morro å ha noe ikke alle har 
mvh kim
Leave a comment:
-
Fristelsen ble for stor, så nå er det gjort. Evaluering av effekten kommer snart. Krysser fingrene for at det ikke ble crap!
Det er fordi det er så mye luft mellom taktrekk og selve taket, så taktrekket vibrerer og lager en del støy på et begrenset område. Taket i seg selv er skikkelig dempet, har ingen problemer med det heldigvis.Originally posted by lyd View PostHvorfor..?
Vil ikke dempematter være bedre
?
Leave a comment:
-
Takk for at mange av dere deler litt musikk 😄 var å "råna" med bimmern i går med et par kamerater og må si jeg vi fikk mange blikk! Spiller nesten like bra på utsiden som innsiden😂😂 morro.
Men tilbake til topic. Her er noen norske bidrag;
Kaveh - saus (Instrumental) siden originalen teksen er ræva.
Også fant jeg en artist via radioen i går fra kristine på p3."Drippin"
Sanger fra albumet Silvercloak var heftig, kan jo nevene noen
- Silvercloak
-Waterfall
-
Leave a comment:
-
Tøft oppsett du har bassfreek
mange bra sanger på slutten her også.
Legger ved et par av mine som aldri svikter uansett bil jeg er i
August Alsina, Kidd Kidd - Downtown
Ephixa - Some whobbles
Dumm Dee Dum - Keys N krates.
de 2 heftigste:
Flux Pavillion - Hold me close
Trentemøller - Chameleon ( legg gjerne ut film med denne )
Leave a comment:
-
Hahaha, hva har du gjort for forandringer siden det luktet svidd ? tech 9 sin skyld. hehe Det der må testes ut. Ser meget bra ut. frister med en slik pad
migos- freak no more
brandon beal- twerk it like miley
snavs-twerknado
gucci mane-weirdo
young jeezy-welcome back
dj drama-love for the money
tech9-dwamn
wiz khalifa-still down
the dream- i luv your girl
tech9-hood go crazy
tech9-red rags
young scooter-columbia
gucci mane- i heard ya`ll ballin
wacka flocka flame-inky
mvh kimLast edited by kimafro; 09-05-2015, 17:51.
Leave a comment:
-
Nice. Bra med noen bidrag på musikkfronten!
Liten video-demo (kvalifiserer muligens som towel trick):
http://i743.photobucket.com/albums/x...psr3k1fhu9.mp4
Fikk pusta litt liv i elementene i dag. Gjorde en oppdagelse; når 16 talespoler blir gode og varme så lukter det. Veldig.
Jeg måtte lufte og se etter om den magiske røyken var på vei... Men det gikk fint. Luktet bare som om noen hadde satt fyr på et høygravid stinkdyr innpakket i plast baki bilen min.Last edited by bass-freek; 09-05-2015, 17:24.
Leave a comment:
-
Kan jo legge med mine favoritter!
Jessie J - Nobody's perfect - Netsky Full Vocal Remix
J. Cole, Missy Eliot - Nobody's perfect (7/10 som har sittet i bilen har holdt på å drite på seg på 0:48, og nekter for at jeg bare har en singel 12")
Iggy Azalea, Rita ora - Black Widow
Krewella - Can't control myself
David Guetta - Dangerous (feat. Sam Martin)
Flux Pavilion - Do or die - Feat. Childish Gambino
Det er de jeg kommer på i farten som har mest trykk i bilen, oppdaga nå at jeg ikke har så mye med dyp bass :P
Leave a comment:
-
Litt for mye ... Er akkurat passe! (Musikk tips)
Ønsker å dele noen gode låter. Jeg er ikke så aktiv med facebook osv, så du får ingen delte spillelister. Dette er ikke noe Bass Mekanik og liknende plink plonk-musikk med sinustoner i bassen. Alt ligger innenfor Hip Hop, rap, traphouse, swishahouse eller chopped. Alt finnes på spotify. (Ikke noe bootlegs eller oppfordring til ulovlig nedlasting).
Har mye mer, så vil bli oppdatert. Kom gjerne med egne tips folkens, det er alltid kult å høre noe nytt!
Tech N9ne - Delusional
Rick Ross - Thumbin
Nicky Minaj - Champion
Kid ink - Bossin'up
E-40 - Poor man's hydraulics
The-Dream - That's my shit
Rich Gang - Tapout
Slim Thug m.fl - Welcome 2 Houston
Kevin Gates - John Gotti
Big Sean - I don't fuck with you
Tyga - Bang out
Nicky Minaj - All things go
I love makonnen - Tuesday
Ludacris - Call ya bluff
Leave a comment:
-
Det der så meget frekt ut
bra utførs som ¨vanlig
spent på hvor høyt dette spiller, hehe
mvh kim
Leave a comment:
-
Dette ser kjempe bra ut! Håper jeg får oppleve dette monsteret iløpet av året, om det så må bli en roadtrip til Nord
Leave a comment:

Leave a comment: