Announcement

Collapse
No announcement yet.

Citroen Saxo VTS - Pioneer PRS

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• oddove
    replied
    Originally posted by sicarlse View Post
    syns det mangla noe bak der nå
    Ja men kunne gjort seg med den vingen du ser på den blå vel?

Leave a comment:

• sicarlse
    replied
    syns det mangla noe bak der nå

Leave a comment:

• oddove
    replied
    Reiv av de stygge streamerene og tok et par bilder uten vingen. Hva syns folket?? Har liggende den originale VTS vingen som du ser på den blå Saxoen, har lurt litt på å få denne lakkert og montert istedet.

Leave a comment:

• oddove
    replied
    Litt mere er gjort. Tilpasset "hattehylle" til det andre dekselet:

Leave a comment:

• oddove
    replied
    Originally posted by Miniboom View Post
    Noe av det bedre jeg har sett av glassfiberjobb. Flink gutt! Ikke lett å få svære flater til å bli bra. Personlig syns jeg kanskje det blir litt kjedelig resultat av å dekke hele bagasjen med et deksel, men det blir hvertfall cleant og fint.

Tror det ser mindre halvferdig ut når dekselet på sidene er ferdig, altså. Ville ikke bekymret meg enda. :P
    Takker å bukker
    Jeg kommer nok til å trekke "hattehyllen" i gul alcantara så tror det kan bli fint!

Leave a comment:

• Miniboom
    replied
    Noe av det bedre jeg har sett av glassfiberjobb. Flink gutt! Ikke lett å få svære flater til å bli bra. Personlig syns jeg kanskje det blir litt kjedelig resultat av å dekke hele bagasjen med et deksel, men det blir hvertfall cleant og fint.

Tror det ser mindre halvferdig ut når dekselet på sidene er ferdig, altså. Ville ikke bekymret meg enda. :P

Leave a comment:

• oddove
    replied
    ENDELIG fått trekt noe!

Jeg er ikke flink til å kommentere andres tråder men kom med tilbakemeldinger da folkens?? Bør jeg ikke få laget til en grill eller noe over elementer...? Ser så halvferdig ut syns jeg!

Leave a comment:

• oddove
    replied
    Her ser du bilder av den prosessen

Leave a comment:

• oddove
    replied
    Originally posted by bassdal View Post
    søren detta blir pent til slutt ja

neessj er no ikkje so mye å pusse vel?
    Hehe pussingen er ikke det verste på hattehyllen men du ser på hver side skal den egentlig ligge helt inntil det originale plastdekselet men har trekt seg sammen når den har herdet. så nå har jeg delt den opp i flere biter og støpt den sammen igjen så står til tørk nå! Det store dekselet blir forhåpentligvis trukket imorgen, har skaffet vinyl til det så!

Leave a comment:

• bassdal
    replied
    søren detta blir pent til slutt ja

neessj er no ikkje so mye å pusse vel?

Leave a comment:

• oddove
    replied
    Dekselet er endelig klart til trekking

"Hattehyllen" har mye arbeid igjen desverre

Leave a comment:

• golfnos
    replied
    det må fås til Oddy

Leave a comment:

• oddove
    replied
    Originally posted by golfnos View Post
    Dette blir bra Syntes jeg må ta turen igjen snart!! Gost å se det ikke bare er kosekroken og
    Ja det hadde vært koselig med besøk! Ta det en lørdag du har barnevakt så kan du oppleve kosekroken også!

Leave a comment:

• golfnos
    replied
    Dette blir bra Syntes jeg må ta turen igjen snart!! Godt å se det ikke bare var kosekroken i helga

Leave a comment:

• oddove
    replied
    Her er litt ifra helgen. Har felt inn et voltmeter og er nesten klar til trekking!

Leave a comment:

Working...
X