Announcement

Collapse
No announcement yet.

Citroen Saxo VTS - Pioneer PRS

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• oddove
    replied
    Originally posted by Bøijnis View Post
    er du intr i å selge di dørlommene med høytaler innsats? har en polo uten høytalerinnsats så jeg må har mer lyd
    Alle 4 dørsidene er til salgs som du ser de på bildet, vil ikke dele de opp eller fra hverandre Kan få de for 1500kr, helt fine bortsett fra at de trenger en vask

Leave a comment:

• Bøijnis
    replied
    er du intr i å selge di dørlommene med høytaler innsats? har en polo uten høytalerinnsats så jeg må har mer lyd

Leave a comment:

• vw performance
    replied
    rått dette her

Leave a comment:

• TakeTheTime
    replied
    Dette ble stilig. Stå på!

Leave a comment:

• oddove
    replied
    Da gikk turen en halv mil på sommerdekk for å begynne på interiøret

Tok av trekket på sitteputene for å modifisere de litt under:

Siden jeg måtte ha baksetene ned i selve brønnen for å få nok sitte høyde måtte sitteputene bygges om til 2 seter istedet for 3 og kortes inn:

Måtte ta av trekket av ryggen også og korte inn den også. Litt mer arbeid pga måtte kappes og sveises sammen igjen:

Nye fester i gulvet med mulighet for å tippe setene fremover:

Festene i toppen av setet:

Baksetet må nå syes inn til å passe den nye lengda så må leveres til noen som kan det før det settes helt inn.
    Og da kan jeg begynne på bagasjerommet!

Har ikke bilder av festene til framsetene men slik ble det nå iallefall:

Og så ymse bilder jeg tok av bilen :

Leave a comment:

• oddove
    replied
    Originally posted by thomasekeli View Post
    Jøss, Polo 6n color consept-interiør faktisk?
    Jepp! Det er et av de fineste interiørene jeg vet om å så passer det jo så godt på fargen!

Leave a comment:

• thomasekeli
    replied
    Jøss, Polo 6n color consept-interiør faktisk?

Leave a comment:

• oddove
    replied
    Hehe!
    Har vært ute og studert interiøret idag og tatt ut det gamle. Det ser faktisk ut som det skal gå men må muligens korte inn baksetene til 2 plasser istedet for 3.

Leave a comment:

• moeN
    replied
    Originally posted by oddove View Post
    Forhåpentligvis i løpet av vinteren ja Koster penger vettu! Bilen er senket 60mm allerede men er ikke lav nok.
    Dette må jo være den eneste franske bilen som er tøff i mine øyne :P

Leave a comment:

• oddove
    replied
    Originally posted by moeN View Post
    Senk senk senk !!!
    Forhåpentligvis i løpet av vinteren ja Koster penger vettu! Bilen er senket 60mm allerede men er ikke lav nok.

Leave a comment:

• moeN
    replied
    Senk senk senk !!!

Leave a comment:

• oddove
    replied
    Interiør kom i posten idag! Trenger en rens men. Så er det bare om det går an å få til å passe da. Bare stolene og forhåpentligvis baksetene som skal brukes.
    Dørsidene er til salgs.

Leave a comment:

• oddove
    replied
    Originally posted by Dibbern View Post
    Jeg syns denne tråden bør slettes, for det er så dårlig gjort å ha så fin bil!!! :P
    hehe. Men fra spøk til revolver. Kommer du noen gang til å få det du har bestilt på Bsbildeler?
    Er ikke så mange andre som får det..Inkludert meg...
    Tro meg, jeg er en av de som har en laaang rekke med negative punkter til de, bare sjekk opplysningstråden på bilforumet.no
    Men det er en helt annen sak som kan diskuteres opp og i mente om service der er god så den lar vi bare ligge her!
    Ellers takker for god kommentar!

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Jeg syns denne tråden bør slettes, for det er så dårlig gjort å ha så fin bil!!! :P
    hehe. Men fra spøk til revolver. Kommer du noen gang til å få det du har bestilt på Bsbildeler?
    Er ikke så mange andre som får det..Inkludert meg...

Leave a comment:

• oddove
    replied
    Originally posted by sicarlse View Post
    åssen går det med resten av anlegget?
    fått på plass taktrekket og gjort noe i bagasjen?
    Nei som sagt så prøver jeg å få tak i color concept interiør så bagasjen blir ikke bygd før eventuelt baksete er på plass. Taktrekk mangler enda, har problemer med å få tak i
    Men LED-pærer i tåkelys kom på plass ikveld Men har problemer med å ta bilde av det.

Leave a comment:

Working...
X