Announcement
Collapse
No announcement yet.
Citroen Saxo VTS - Pioneer PRS
Collapse
X
-
Har tatt av bakluken nå for 3 ting, sote vinduet, lakke det som ikke er lakket, og lage til et deksel som dekker hele luken bak. Kjedeli bilde men... :
-
Sitat:
Opprinnelig postet av Typhon Vis post
Bare lurer, hvorfor satt du ikke mellomtonene og diskantene i dashen mens du var i gang?
Frekk bil da
Den måtte jeg le litt av xDOriginally posted by Erik André View PostHan har sett at du bruker flere år på å få dasjbord så han var redd for å aldri bli ferdig.
Meget grom bil
Leave a comment:
-
Syntes det så meget bra ut
Forøvrigt et meget gjennomført prosjekt, virkeligt på høyde med de beste byggene i norge!
Leave a comment:
-
Syns Brock b1 er fete felger i utgangspunktet,men det der så slettes ikke så verst ut det heller.Kjør på
Leave a comment:
-
Takk takk!Originally posted by Dammed View PostKul bil, jeg likte NFS looken den fikk.
Og mens jeg leste tråden her og verksted tråden til Installbay sør så tenkte jeg hele tida på at concept setene til Polo hadde passet skikkelig bra siden fargen var ganske lik. :P
Har du tenkt på å sote rutene?
Ja setene passer bilen veldig bra. Planen i vinter er å få på soting hele veien rundt utenom frontruten ja
Leave a comment:
-
Kul bil, jeg likte NFS looken den fikk.
Og mens jeg leste tråden her og verksted tråden til Installbay sør så tenkte jeg hele tida på at concept setene til Polo hadde passet skikkelig bra siden fargen var ganske lik. :P
Har du tenkt på å sote rutene?
Leave a comment:
-
Swisswax leather cleaner og leather milk, og de setene blir rene og pene :-)
Nice dette prosjektet...
Leave a comment:
-
Da sitter han jo igjen med dørsider med hull i, og normale dørlommer som ikke skjuler de
Leave a comment:
-
hehe...du har ikke lyst til å bare bytte dørlommene? De er helt likens men bare utn høytalere.
Leave a comment:
Leave a comment: