Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jon Ola: dynabelgolfen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Defus
    replied
    LOL! Vil si at 156 db uten å dra på så voldsomt er ganske bra jeg

Leave a comment:

• dynabelgolfen
    replied
    Liten update, bilen er lakkert ferdig og d har kommet på noen klister merker.
    NB!! d ble IKKE bra lakkert...

ble litt testing også, men d er støy i spilleren så jeg ville ikke dra på så voldsomt. men spillte 156,6... skal hente annen spiller i morgen.

Leave a comment:

• dynabelgolfen
    replied
    Originally posted by Alta Bilstereo View Post
    tøft.prøvd no målinger i d siste?
    nei, blir i morgen håper jeg. mangler en amp... kommer med ekspress over natt i morgen tidlig.

Leave a comment:

• Alta Bilstereo
    replied
    tøft.prøvd no målinger i d siste?

Leave a comment:

• dynabelgolfen
    replied
    jepp.du sprøytet ja.tynnet du mye ut å me hva? kjekt å vite itilfelle man bruker benga til noe.
    brukte sprøyte ja, står på boksen, white sprite 10-1. (1dl white sprite og 10dl lakk)

Leave a comment:

• Alta Bilstereo
    replied
    Originally posted by dynabelgolfen View Post
    bengalakk ja, bra og bra... når d er mørkt så er d vel grit nok... blir endel klistermerker, så da hper jeg folk ser på de istede for lakken
    jepp.du sprøytet ja.tynnet du mye ut å me hva? kjekt å vite itilfelle man bruker benga til noe.

Leave a comment:

• dynabelgolfen
    replied
    Brukt bengalakk eller no sånn? Ble bra
    bengalakk ja, bra og bra... når d er mørkt så er d vel grit nok... blir endel klistermerker, så da hper jeg folk ser på de istede for lakken

Leave a comment:

• Alta Bilstereo
    replied
    Brukt bengalakk eller no sånn? Ble bra
    Last edited by Alta Bilstereo; 06-06-2007, 01:03.

Leave a comment:

• dynabelgolfen
    replied
    Et par bilder fra dagens økt, hadde ikke nok lakk så panser og tak gjenstår.

Nå er jeg langt ifra noen lakkerer og bilen ble lakkert med bengalakk på en støvete låve nesten uten lys, og deretter ble resultatet....

dårlige bilder, men dere ser da fargen iallefall...

Leave a comment:

• dynabelgolfen
    replied
    Originally posted by freddie View Post
    Hva skjedde med forsterkerene? Var det feil på dem, eller var det såkalt "brukerfeil"?
    d var nok en feil på dem ja, for vi drev og gainet ampene og med en output på ca 13watt så skal de ikke gå i stykker. d er en feil på signal delen, fant vi ut.

Leave a comment:

• freddie
    replied
    Hva skjedde med forsterkerene? Var det feil på dem, eller var det såkalt "brukerfeil"?

Leave a comment:

• dynabelgolfen
    replied
    En liten update igjen, på lørdag holt vi på en par timer for og kalibrere ampene, og d gjikk veldig bra. Helt til vi skulle til og måle tidsforsenkning på subbene, da smalt d, og d d kom fram protektion lamper på 3 amper.

her har jeg tatt ut 2 amper

og nye amper har alerede ankommet

de nye er montert og funker

her er noen bilder av bilen før lakkering...

håper jeg får lakkert den i kvelld. blir testing i morgen, kommer vel med en update da også.

Leave a comment:

• freddie
    replied
    Med komfort og kjøreegenskaper som førsteprioritet...

Rått prosjekt!

Leave a comment:

• mx_power
    replied
    den nye konge/statminister bilen dette her med skuddsikre ruter og innebygget sub zonik super lyd bølge våpen. gi de en pris på 3-4mill så kjøper nok den norske stat bilen.

Leave a comment:

• dynabelgolfen
    replied
    Originally posted by InstallBay View Post
    syke syke mann detta må bli sinnsykt!
    d var liksom meningen d ja...

Leave a comment:

Working...
X