Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jon Ola: dynabelgolfen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• PikoFlex
    replied
    Originally posted by dynabelgolfen View Post
    Har nå funnet ut hvorfor ampene jikk i stykker, d var signal utgangene på spilleren som tok knekken på de. så d var ikke feil på ampene
    når jeg byttet spiller fungerer alt som d skal
    Oioi

Men men bra du fant ut hva som var feilen vettuh Så bra det ikke var noen stor feil da

Leave a comment:

• dynabelgolfen
    replied
    Originally posted by dynabelgolfen View Post
    d var nok en feil på dem ja, for vi drev og gainet ampene og med en output på ca 13watt så skal de ikke gå i stykker. d er en feil på signal delen, fant vi ut.
    Har nå funnet ut hvorfor ampene jikk i stykker, d var signal utgangene på spilleren som tok knekken på de. så d var ikke feil på ampene
    når jeg byttet spiller fungerer alt som d skal

Leave a comment:

• dynabelgolfen
    replied
    Originally posted by InstallBay View Post
    1999,- skal vi ha for Epicenter. Det er under 1/2 pris av hva de normalt ville koste i butikken. Den har kun kun 2 kanaler inn og 2 ut.

http://www.mobileaudiocontrol.com/de...d=5249&l1=5249

Skal du ha 6 kanaler så må du ha den modellen som heter Matrix
    da er de den jeg har, den betalte jeg ca en 1000 lapp for. har bestillt matrix.

Leave a comment:

• Bilstereosenteret.no
    replied
    1999,- skal vi ha for Epicenter. Det er under 1/2 pris av hva de normalt ville koste i butikken. Den har kun kun 2 kanaler inn og 2 ut.

http://www.mobileaudiocontrol.com/de...d=5249&l1=5249

Skal du ha 6 kanaler så må du ha den modellen som heter Matrix

Leave a comment:

• Bøijnis
    replied
    Originally posted by Tommen View Post
    Han, Jonny og Jan drar nå til helgen Du bør absloutt får deg en lytt i bilen til Jan og Jonny..
    jah...tenkte jeg sku dra til høsten, men først til bodø på treff der.
    Kunne ha tænkt meg å hørt på lydn i cossien

Leave a comment:

• Tommen
    replied
    Originally posted by Bøijnis View Post
    Skal du til Mo nu til helgen eller til høsten?
    Han, Jonny og Jan drar nå til helgen Du bør absloutt får deg en lytt i bilen til Jan og Jonny..

Leave a comment:

• Bøijnis
    replied
    Skal du til Mo nu til helgen eller til høsten?

Leave a comment:

• Tommen
    replied
    Sinnsykt tøft Jon Ola! Ønsker deg Lykke til til Mo i Rana, håper på det beste!!

Leave a comment:

• aFFekak
    replied
    Skal du male/lakke bilen innvendig og eller? Syntes bare det så litt rart ut med svart bil, og et så lyst "interiør" (les: Sponplater)

Ellers syntes jeg bilen ble tøff, med tanke på at fargen og decaler matcher bra til det bilen skal brukes til Med andre ord: Bilen ser ut som det den er - en DB-drag bil

Leave a comment:

• Odd Hauge
    replied
    min forrige bil var benga svart, så helt greit ut men det begynnte å flasse ganske snart eneste.. men prisforhold i forhold til skikkelig lakk er bortimot uslåelig iallefall

Leave a comment:

• dynabelgolfen
    replied
    ikke spør så vanskelig da skal sjekke tekniske data og pris på den på fredag, da er jeg tilbake på kontoret
    ok, send en pm om bris da. veldig billi!!

Leave a comment:

• Bilstereosenteret.no
    replied
    ikke spør så vanskelig da skal sjekke tekniske data og pris på den på fredag, da er jeg tilbake på kontoret

Leave a comment:

• dynabelgolfen
    replied
    Nå har vi Audiocontrol Epicenter 160 på lager om det er noen dB draggere som er sugene på en sånn
    er den 6 kanals?

Leave a comment:

• Bilstereosenteret.no
    replied
    Nå har vi Audiocontrol Epicenter 160 på lager om det er noen dB draggere som er sugene på en sånn

Leave a comment:

• dynabelgolfen
    replied
    Originally posted by Defus View Post
    LOL! Vil si at 156 db uten å dra på så voldsomt er ganske bra jeg
    ja d er d, men d er mer å hente. satte inn 4 nye amper som ikke er kalibrert ennå. og d gjenstår endel inne i bilen. mere tetting, fuging og bolter på dørene....

Leave a comment:

Working...
X