Har i det siste laget ferdig dørtrekkene til trekking også, så nå er det bare a-stolper igjen.
Har også laget en noe custom-grill på midbassene. Ikke helt fornøyd med disse enda men det blir vel etterhvert.. Tanken var å få den svarte ringen rindt diskantene til å gå igjen på de andre høytalerene slik at det blir litt mer stil over det hele.
Har begynt i bagasjerom nå men har bare fått snekret sammen sub-kassen foreløpig. Er ikke store plassen vi har til rådighet i bagasjerommet på civicen, men det ser ut som at det skal gå på et vis.
Har også hørt at de baffelringene på subben er noe ugunstig, men det må bli slik om alt skal stemme overens baki der. Men jeg satser på at det vil fungere uansett..
Skal vel få hentet noe firkantstål iløpet av neste uke slik at jeg kan begynne å lage ramme til forsterkere og feste for sub-kasse...

Ok... Må nok gjøre samme på mine a-stolper. De er ganske så spinkle her og. Skal bruke Fusion sitt billigste 3 veis sett med mellom tone og diskant i a-stolpen. Håper jeg får det like godt til jeg og...

Leave a comment: