Announcement

Collapse
No announcement yet.

Thomas_T: Prosjekt Civic- Pioneer/hertz/audison

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Thomas_T
    replied
    Originally posted by Pipen View Post
    Meget pent anlegg du har snekret sammen her Thomas_T. Har bare fått skummet gjennom tråden din. Hvordan er lyden?
    Takk for det.

Lyden begynner å komme på stell nå, men mulig mellomtonen blir byttet ut. Låter bra for all del, men synes den mangler litt "trøkk". Ellers låter det meget tilfredstillende iforhold til pris iallefall..

Leave a comment:

• Pipen
    replied
    Meget pent anlegg du har snekret sammen her Thomas_T. Har bare fått skummet gjennom tråden din. Hvordan er lyden?

Leave a comment:

• Thomas_T
    replied
    Takker for positive tilbakemeldinger.

Blir kansje noen små oppgraderinger iløpet av vinteren ellers på bilen også, men det får vi se ann på nyåret..

Leave a comment:

• Weng
    replied
    Utrolig pent anlegg!

Leave a comment:

• fleischern91
    replied
    meget inponerende

Leave a comment:

• NeDD
    replied
    Ble en utrolig fin løsning dette her. Så bilen i helgen, så godt ut.

Leave a comment:

• Thomas_T
    replied
    Hepp.
    Lenge siden det har blitt gjort noe her nå, men har fått oppgradert bagasjerommet litt. Ble litt hektisk for å bli ferdig før finalen, så skal ta det opp igjen å fintilpasse dekslene iløpet av vinteren. Men det ble iallefall noe bedre.

Fikk lakket forsterkerene matt sort, og siden vi blåste HXS subben så monterte jeg en ny HX sub. Denne passet også noe bedre til resten av installasjonen etter min mening..
    For å få bagasjerom til å stå litt i stil med det innvendige ellers så valgte jeg å lage et deksel rundt forsterkere og sub som jeg trekkte i grå alcantara, samme som i dørtrekket foran.
    Synes selv det ikke ble så aller værst.

Litt prøving og feiling med glassfiberdekslene, har aldri laget noe slikt før men man må jo bare prøve. Resultatet ble helt greit, bortsett fra litt små tilpassningsfeil. Men skal få rettet opp det iløpet av vinteren.

Leave a comment:

• Thomas_T
    replied
    Originally posted by NeDD View Post
    Okei Thomas, takker for svar. Sorry for off-topic..
    Hvilken klasse skal du stille i neste år?
    Planene for neste år er fortsatt ikke helt spikret, men lurer på om det blir advanced. vi får se..

Leave a comment:

• NeDD
    replied
    Okei Thomas, takker for svar. Sorry for off-topic..
    Hvilken klasse skal du stille i neste år?

Leave a comment:

• Thomas_T
    replied
    Trakk du forresten a-stolpene selv? Hvordan var CS´n å få rundt mellomtonene??
    Trakk ikke disse selv, ble gjort av Anders Fleischer dette. Alcantaraen er skjøtet på undersiden, men det vises nesten ikke..

Leave a comment:

• NeDD
    replied
    Trakk du forresten a-stolpene selv? Hvordan var CS´n å få rundt mellomtonene??

Leave a comment:

• Thomas_T
    replied
    Originally posted by Skallesei View Post
    Ser bra ut detta gitt...

Kunne tenkt meg en liten "prøvelytt" da jeg lurer på å kjøre omtrent samme oppsett og plassering med diskant, mellomtone og midbass i golfen min.

Hadde vært kult å fått tatt en kikk en dag siden jeg bor i Molde.
    Takk for det.

Prøvelytt må vi da vel få til. Er ganske fornøyd jeg iallefall, spiller bra for å være såpass rimelig dette oppsettet.

Ellers så har jeg så smått begynt å forandre litt i bagasjerommet, skal komme med bilder og oppdateringer etterhvert.

Leave a comment:

• Skallesei
    replied
    Ser bra ut detta gitt...

Kunne tenkt meg en liten "prøvelytt" da jeg lurer på å kjøre omtrent samme oppsett og plassering med diskant, mellomtone og midbass i golfen min.

Hadde vært kult å fått tatt en kikk en dag siden jeg bor i Molde.

Leave a comment:

• Thomas_T
    replied
    Originally posted by Hammernes View Post
    ble virkelig fine de a-stolpene likte dette vedlig godt. nice jobb !
    Takk for det.
    Originally posted by thomasekeli View Post
    Dette ble bra! Håper jeg får sjans til å høre!
    Takker Er ikke umulig at det blir sjangs for å høre. Synest det spiller greit nå, men har vel en del å gå på med litt mer justering... håper jeg.
    Ble gromt! Syns da ikke dørtrekke ble så aller verst da?

Nice bike på det siste bilde.
    Takk for det Dørtrekkene ble jo bra, men armlenene fikk litt småfeil. Ikke noe voldsomt, men det er der.. Men man må vel ha rom for forbedring..
    Originally posted by nicoolai View Post
    litt offtopic:
    Hvor fikk du kjøpt alcantara?
    Var å hørte med den lokale stoffselgeren og der kjøpte jeg 2 meter scay eller vinyl 1 som dere kaller det for bare 230kr tilsammen, men han hadde ikke alcantara. Men syns scayen var utrolig billig Samme som på installbay, 1,40 bred.
    Alcantara er kjøpt hos Installbay.

Leave a comment:

• epifant
    replied
    Originally posted by nicoolai View Post
    Okei, da beklager jeg det. Men noen som vet hvor man kan få tak i alcantara?
    Eller som Tony sa, "møbelruskinn" fra Stoff & Stil, rett over en hundrepenge per meter. Ca. 1.40 bredde om jeg husker rett

Leave a comment:

Working...
X