Announcement

Collapse
No announcement yet.

erikfido: Saab93Fido edition

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Erik Fido Westgård
    www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no

    Comment


    • vis litt mer da
      Øyvind Kalbækken

      Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

      Comment


      • Originally posted by erikfido View Post
        Denne sommeren skal jeg fornye seat'n min med nytt stereoutstyr og skal med det stille ut bilen på alle gatebiltreffene og i tilegg noen lokale treff. Bilen er fortsatt til salgs, håper å treffe deg som en verdig overtager. Følg med på updates på Facebook siden FidoBil og min egen hjemmeside: www.fidod.no/
        Bare lurte, var det ikke Polk Audio SR6500 frontsett som sitt i den? Hvor stor kasse & hva slags deling blir dem delt i?

        Comment


        • Halloen. 20 liter på hver side jeg. Kan lese dokumentasjon på den.
          http://fidod.no/pdf/Presentation_dommer_2006.pdf
          Side 60 ca


          Sent from my iPad using Tapatalk
          Erik Fido Westgård
          www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no

          Comment




          • Heisann heisann. Skal hilse fra køstømbua. Er det att noen følgere her???



            Sent from my iPhone using Tapatalk
            Erik Fido Westgård
            www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no

            Comment


            • Originally posted by erikfido View Post


              Heisann heisann. Skal hilse fra køstømbua. Er det att noen følgere her???



              Sent from my iPhone using Tapatalk
              Hei!
              Ikke så ofte det kommer innlegg her på forumet.. Gøy å se prosjektet ditt lever!
              På tide at vi tar opp aktiviteten her igjen?
              Jeg holder på med litt lyd i bil igjen jeg også.
              [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
              [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
              [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

              Comment


              • Originally posted by Joakim View Post
                Hei!
                Ikke så ofte det kommer innlegg her på forumet.. Gøy å se prosjektet ditt lever!
                På tide at vi tar opp aktiviteten her igjen?
                Jeg holder på med litt lyd i bil igjen jeg også.
                Hva er det dere venter på? Kjør på med bilder
                Mvh
                Pål Andréas Bryng
                Bilstereosenteret.no
                Vi forhandler bl.a.:
                Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                Følg oss på Facebook
                Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                Comment


                • ser innom mellom gips skruinga!
                  // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
                  //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
                  Mvh
                  Rune Kvaal

                  Comment


                  • erikfido: Saab93Fido edition

                    Har spikke litt skjermer. Utvide litt for bedre plass til hjulet





                    [/IMG]


                    Sent from my iPhone using Tapatalk
                    Last edited by erikfido; 28-11-2016, 10:56.
                    Erik Fido Westgård
                    www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no

                    Comment


                    • Dritkult at du har kommet deg av sykkelsetet litt og fått riktige prioriteringer igjen 
                      Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                      Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                      Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                      -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                      Comment









                      • Sent from my iPhone using Tapatalk
                        Erik Fido Westgård
                        www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no

                        Comment


                        • kult...... :-)
                          Ronny Karlsen
                          02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
                          96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
                          Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

                          Comment

                          Working...
                          X