Announcement

Collapse
No announcement yet.

erikfido: Saab93Fido edition

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • annlegget er jo 3-4 år gamalt før du er ferdi hehe håper å se denne ferdi te sommeren helrått prosjekt btw
    fusion/audi system xIon/digitals design

    Comment


    • Originally posted by vw performance View Post
      annlegget er jo 3-4 år gamalt før du er ferdi hehe håper å se denne ferdi te sommeren helrått prosjekt btw
      Denne Pioneer ODR serien varer nok i mange år før de kommer med noe som er bedre. slik sett så gjør det ikke så mye at det tar noen år.
      Erik Fido Westgård
      www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no

      Comment


      • ka pris står fido bilen i da om dagane
        fusion/audi system xIon/digitals design

        Comment


        • Fidobil står i 190 000,- men klart, det kan jo diskuteres det vettu.
          Erik Fido Westgård
          www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no

          Comment


          • Fidobil ikke solgt i år, så det blir å stille ut på Gatebil treffene til sommeren.
            Håper å finne en ny dyktig eier etter hvert.
            Imens står Saab'n å koser seg i malerbua

            Last edited by erikfido; 30-12-2010, 22:42.
            Erik Fido Westgård
            www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no

            Comment


            • Nettopp lest igjennom alle 49sidene nokså grundig.
              Litt trist at den ikke er ferdig, men gleder meg til å se det ferdige resultatet. Var veldig inspirerende for unge som meg.
              Jeg er da en av de som foreløpig kun har slengt inn anlegget og føler ikke at det ser særlig bra ut selvom det spiller bra.
              Utseende har da også mye å si selv for en som ikke er med i konkurranser.

              Var en veldig fin og morsom tråd til nå, så her blir det å fortsette å følge med..

              Comment


              • Litt nyskjerrig jeg Fido, Hvor bestilte du H&R Coilovers settet til Saaben..? å vet du prisen på de, sku hatt ett sjøl mn sliter med å finne ett.. eller noen andre som vet noe om det..? =P
                Scan Speak

                Comment


                • Originally posted by Littlec15 View Post
                  Litt nyskjerrig jeg Fido, Hvor bestilte du H&R Coilovers settet til Saaben..? å vet du prisen på de, sku hatt ett sjøl mn sliter med å finne ett.. eller noen andre som vet noe om det..? =P

                  http://shop.speedparts.se/sv/prod/9-3-03/fjadring/
                  SQ Saab 9-3
                  Team dynaBel

                  Comment


                  • Takker Runek =)
                    Scan Speak

                    Comment


                    • hellanor selger HR også billigt
                      fusion/audi system xIon/digitals design

                      Comment


                      • Takker Runek. det stemme bra bra det. Jeg kjøpte også på Speedsparts men det var H&R og bilstein dempere
                        Erik Fido Westgård
                        www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no

                        Comment


                        • Originally posted by erikfido View Post
                          Takker Runek. det stemme bra bra det. Jeg kjøpte også på Speedsparts men det var H&R og bilstein dempere

                          Takk, nå vet jeg hvor jeg skal bestille fra, mn er de TUV papirer på de coiloversa dine fido..?
                          Er jo litt greit om de hadde vert de :P
                          Scan Speak

                          Comment


                          • Originally posted by Littlec15 View Post
                            Takk, nå vet jeg hvor jeg skal bestille fra, mn er de TUV papirer på de coiloversa dine fido..?
                            Er jo litt greit om de hadde vert de :P
                            Ja jeg har noen papirer på det men vet ikke om det er godkjent i norge, det har jeg ikke skjekket.
                            Erik Fido Westgård
                            www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no

                            Comment


                            • Heisann alle sammen. Beklager men det er ikke mye updates på denne bilen om dagen. Noen småting har jeg gjort men det er mest å skaffe noen deler og fortsette i planleggingen.
                              Denne sommeren skal jeg fornye seat'n min med nytt stereoutstyr og skal med det stille ut bilen på alle gatebiltreffene og i tilegg noen lokale treff. Bilen er fortsatt til salgs, håper å treffe deg som en verdig overtager. Følg med på updates på Facebook siden FidoBil og min egen hjemmeside: www.fidod.no/
                              Erik Fido Westgård
                              www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no

                              Comment


                              • denne da hadde vert kjekt å sett ferdi ,noen updates her a
                                øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

                                Comment

                                Working...
                                X