Hmm, ok. Er bare dritt jeg å teste forskjellige canbus adaptere! Men får vel trekke en styrestrøm ledning ifra sikringsboksen til spilleren da. Trodde 310 var en grei spiller for å være en orginalspiller?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
No styling, just some sound!! (Caddy -10)
Collapse
X
-
Sitter en stor gummigjennomføring bak batteriet.Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Da har jeg fått inn spiller å frontsett, men mangler en skrue til vinkling av diskanten. Men langt opp kabel til denne. Så må få tak i en 3,5mm skrue, hadde bare 3mm og 4mm.
Iløpet av uken skal jeg få gjort ferdig dette med diskanten, dratt kabler til forsterkeren til basskassen. Å da fått testet dette ut til neste helg. Gleder meg til dette:-)
Comment
-
Ja, det blir det. Laget den så stor jeg kunne under der, litt usikker på antall liter, men regnet det ut når jeg startet med den å det skulle passe med denne lille 8".Originally posted by golfnos View PostDet må bli bra
Lukket kasse under setet?
Tror også dette blir en bedre løsning enn en ferdig liten sak.
Comment
-
Jøss, leeeeenge siden jeg har vært her, men på onsdagen fikk jeg omsider satt inn forsterkeren å bassen... Nesten et år har gått
Spiller meget bra sammen med jbl settet, men BT på Kenwooden har sluttet å fungere... Så må ha ny spiller med BT å hvertfall en RCA til SW. Forslag?
Bilder på dette kommer i nær framtid... Det regner så orker ikke styre med det nå
Comment
Comment