Dette må bare bli så bra når du er ferdig !

litt har skjedd. Er mye jobb med små detaljer
Har fått noen dejavu opplevelser, Mens jeg har holdt på. Å når jeg har sovet( av en eller annen merkelig grunn) Kanskje det er en bilstereo sjel som hjemsøker meg i drømmene mine. hehe

har kun gått i polyester og glassfiber 

Er godt det er noen som skjønner hvor mye jobb det er med glassfiber. Tar sykt lang tid. Men i etterkant så er det verdt det. Ser ikke ut som at det har skjedd mye Men har gått en del glassfiber. Og blitt mye pussing og tilpasning. Har mer eller mindre lagt 1-3 lag med glassfiber rundt hjørner og kanter. Tror ikke jeg trenger så mange runt baffel. Men får vel for 6-7 lag tenker jeg. Vurderer å bare fylle opp med marin tetning på toppen i front. og en baffel over der igjen. Men nå så vil jeg bare tette kassen så mye som overhode mulig fra innsiden, spesielt mot baffel og hjørner. Så blir det hjul brønnen som får kjørt seg litt igjen. Tenker hele tiden at glassfiberen kan løsne fra mdf n i hjul brønn. Men tror ikke det skal bli noe problem
Så iløpet av 1 ukes tid så skal jeg prøve å få lagt litt glassfiber hver dag. kjøpte den tykkeste matta, Da den er mye sterkere enn den 300g pr m2. Litt vanskligere å legge og krever mere polyester. Har også brukt litt vevd glassfiber i hjørnene.
Tror jeg bare skal kerfe 1 side og pusse ned hjørnet på andre siden av porten, Nå har jeg funnet meg en port kalkulator også takketvære epifant på forumet her. Så da skal ting være litt enklere. Å så sier jeg det igjen. Så var det literene da. Kjenner det er HAT å regne ut. Men det er viktig. Det skal spille lavt i alle fall. Uansett liter.
Vurdere også grå a stolper, for noe av dæsjen blir jo hvit. er jo grått og hvitt som er tema. Vet en kan lakke skinn interiør også. Så vi får se hvordan det ordner seg 

Er ikke sikker. Men til min fordel er at jeg liker polyester lukta
har hørt noe rykter om at hvis man maler glassfberen så forsvinner lukta. Men den forsvinner vel etter et par uker tenker jeg. Har latt det få tørke godt mellom lagene også. en ting som er sikkert er at det føles som en evighet å legge glassfiber. Har gått med 16 liter polyster og 13-15kvm med diverse glassfiber. skulle tro det var hull i dunkene med polyster. glassfiber mattene bare forsvinner også. jenner jeg brenner etter å få ferdig kassa. Sånn at jeg kan få rengjort bilen inni og Kan begynne på det elektriske og deksler. Nå savner jeg bass til tusen. Måtte få tilfredstilt behovet mitt her om dagen. Å siden den ene kassa som jeg brukte som bord alltid sto i veien, Så fikk jeg opp test benken igjen. Pluss at jeg la opp ledningene orntlig og lagde en liten plate til voltmeter og bryter. Å jaggu så fikk en litt bass i garasjen. Var hel himmelsk 

fant ut at jeg måtte lage en liten pynte plate. Vet ikke om jeg bare skal skru den fat eller lime den fast. Så nå får ting bare stått og tørke. Så jeg kan klasse på litt polyster og glassfiber i toppen 

Comment