Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lasse"s renault express;)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Da har det blitt litt forandringer i oppsettet.Blir 4 stk ground zero 18 i en 1000 liters kasse
Leave a comment:
-
Tror jeg har ett sted mellom 50 og 60 meter liggende.Originally posted by m4sta View PostNice, hvor mye penger har du brukt på alt dette her? Og hvor mange meter med 53mm2 kabel er det du har kjøpt ?`:P
Hvor mye jeg har brukt tør jeg ikke tenke på.hehe men har fått alt utstyret til forhandlerpris.
Men har jo brukt en del penger på tidligere prosjekter også.
noen bilder av tidligere prosjekter
Last edited by Talaboy; 30-04-2011, 19:45.
Leave a comment:
-
Nice, hvor mye penger har du brukt på alt dette her? Og hvor mange meter med 53mm2 kabel er det du har kjøpt ?`:P
Leave a comment:
-
Da har jeg fått gjort litt igjen.Det jeg har gjort er og montere spilleren og laget ett bryterpanel.
Noen deler til bryterpanelet
Lakkert og trekt i filt
Masse ledninger,må holde tunga rett i munnen her.hehe
Montert brytere og voltmeter(stinger)
Loddet ledningene til bryterene
Og slik ble det,ble ganske fornøyd selv
Bryterene er til
1. Remote fra spiller som kobles på rele bak i bilen når jeg kommer så langt.
2.Neon lys nede ved gulvet.
3.Remote til dynamoen så den begynner og lade og voltmeter slår seg på.
Ladespenning
Kommer mer etterhvert
Last edited by Talaboy; 30-04-2011, 10:31.
Leave a comment:
-
-
Eneste jeg kan si er at du må huske bilder
hehe.
ser du klarer dette fint til nå. Dette kommer til å bli ett rått prosjekt som jeg skal følge med på uansett
håper virkelig arbeidslysten din er stor og at det kommer masse oppdateringer her inne på forumet.
Leave a comment:
-
Morsomt prosjekt dette ja
Nok effekt til å svi av subbene mange ganger også
Leave a comment:
-
I dag har jeg konsentrert meg mest om motorrommet.har trekt kabler gjennom torpedoveggen og fått litt orden på kablene.
Fant noen plastrør som jeg bruker som gjennomføring av kablene.Skal tette rundt med tec7 men hadde ikke akkurat nå
Har laget en ramme til og plassere sikringene på.
Passer fin fint
Sikringsholdere på plass
Kabler fra dynamoen
Har planer om og bli ferdig i motorrommet i morgen
Artig att dere har tro på dette prosjektet,får så bra arbeidslyst av det.Men det er bare og rope ut hvis det er noe dere mener som kan forbedres,vil ha ett så bra resultat som mulig. Hehe
Leave a comment:
-
Artig prosjekt detta. Men skal du stille i dB, så er det vel kun 1(2) klasse(r) du kan stille i.
Extreme OS eller Extreme.
Blir i alle fall gøy å se hvordan dette blir fremover.
Leave a comment:
-
har du ikke dempet noe i dørene før du monterte det sammen? eller er det bare prøve montering?
Leave a comment:
-
Har bestemt meg for og ha de bakOriginally posted by GENEXXA View PostDe siste 8" ville jeg kanskje hatt bak som du selv foreslår.
Med en av/på switch. Så slipper du og spille til bilen bak deg i køer :P
Eller så kan du gjøre slik som bassdal gjorde, og ha de i taket.
Leave a comment:
Leave a comment: