Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lasse"s renault express;)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• J.T.
    replied
    Og stengt ble den!

Leave a comment:

• Talaboy
    replied
    bilen er destruert så blir aldri noen flere oppdateringer her.Tråden kan bare stenges.

Leave a comment:

• Park1
    replied
    har blitt stoppet ja men de sa ikke noe på det:-) men jeg var nok bare heldig

Leave a comment:

• HLS
    replied
    Originally posted by lyd View Post
    Jeg ble tatt i politikontroll med en venn sin bil med ettermontert xenon, og fikk bot på 2000kr på stedet, og at bilen må på visning til biltilsynet..
    tørr ikke montere selv nå nei..

Har du blitt stoppet før da ?
    dette med xenon er lov i fjernlys.
    mn på nærlys så må man ha automatisk høydejustering og spylere på lyktene fram for å få det godkjent.
    de er mer påpass med det på eldre biler som ikke ble levert med det.
    mn nye biler tenker de ikke så mye om det(viss du ikke prøver å bli stoppet, med blue/green/pink farge).

Leave a comment:

• lyd
    replied
    Jeg ble tatt i politikontroll med en venn sin bil med ettermontert xenon, og fikk bot på 2000kr på stedet, og at bilen må på visning til biltilsynet..
    tørr ikke montere selv nå nei..

Har du blitt stoppet før da ?

Leave a comment:

• Park1
    replied
    jeg har ettermontert 55w xenon i både nær og fjernlys, uten at jeg har fått bemerkninger på dette.

Leave a comment:

• Talaboy
    replied
    Originally posted by J.T. View Post
    Ny prosjekttråd laget!

Enkelt og greit, vi moderatorer kan hvis vi vil!
    Takker og bukker

Leave a comment:

• Talaboy
    replied
    Originally posted by B2 Audio View Post
    litt OT her, men hvordan ser biltilsynet på det med xenon som er ettermontert?
    Hadde noen ideer selv.
    Du blir ikke særlig populær hos biltilsynet med ettermontert xenon,men har selv kjørt med xenon i mange år og aldri hatt noe problemer med det.og lyset er ikke sammenlignbart med vanlig halogen.

Leave a comment:

• J.T.
    replied
    Kommer an på hvor de er montert og i hvilke lamper..
    Skal man montere xenon i hovedlamper(nærlys) så SKAL det være lamper som er godkjent for xenon + at det skal være selvnivellerende lykter...
    I fjernlys er jeg ikke sikker på hvor nøye de er på dette, og i tåkelys/spredere har jeg ikke vært borti noen som har fått bemerkninger på det enda..

Leave a comment:

• B2 Audio
    replied
    litt OT her, men hvordan ser biltilsynet på det med xenon som er ettermontert?
    Hadde noen ideer selv.

Leave a comment:

• J.T.
    replied
    Ny prosjekttråd laget!

Enkelt og greit, vi moderatorer kan hvis vi vil!

Leave a comment:

• Talaboy
    replied
    Prøvde og bytte tittel,men fikk det ikke til.eller går det ikke??

Leave a comment:

• GENEXXA
    replied
    Anbefaler deg og starte ny tråd. Da den bilen ikke har noe med en Renault Express

Leave a comment:

• Talaboy
    replied
    Originally posted by B2 Audio View Post
    Gratulerer med at du har fått pusten tilbake. Så får vi jo se hva det blir til nå...
    Takk for detmåtte bare ha en liten pust i bakken og litt tid til og planlegge.Blir litt gøyere og ha det i en bil med skilt da.er så mye lettere og møte opp på treff også.

Leave a comment:

• B2 Audio
    replied
    Gratulerer med at du har fått pusten tilbake. Så får vi jo se hva det blir til nå...

Leave a comment:

Working...
X