Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 - Familiebilen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    for si det her å cleeant å peeent
    - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil}
    - VW Golf MK4 GTI Exclusive TIL SALGS! -_- X-er : Audi 80 Quattro 91mod, Audi A3 1,8T Ambition

    Comment


    • #62
      syns dette ser strøkent ut jeg men siden resten av innebelysning i audien din er rødt hadde jeg kanskje valgt det bak også, men blått er ikke feil heller..

      Comment


      • #63
        Og du hadde aldri bygd før ? MEGET pent arbeid her. no kan du rive det ut igjen å bygge nytt
        for vi vil se meir av bygginga di

        Comment


        • #64
          Jøss!! dette ser meget bra ut! Cred!
          MVH, Øivind Sandvik
          sigpic
          www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
          www.sandviksbassogbongel.com

          Comment


          • #65
            takk igjen for så hyggelige tilbakemeldinger
            Bassdal: det er ikke første gang jeg bygger, men er første gang jeg har lagt mer arbeid i finnish og hvordan kabler osv ble lagt opp. Men har bygd kun 1 gang tidligere, som var i min forrige bil. Kan finne noen bilder å legge ut
            www.stianfuruseth.no
            RE-Audio - Kenwood - Focal

            Comment


            • #66
              Min forrige bil:


















              www.stianfuruseth.no
              RE-Audio - Kenwood - Focal

              Comment


              • #67
                Originally posted by stianfuruseth View Post
                Min forrige bil:




















                GROM bilen!!

                Comment


                • #68
                  den garasjen så veldig kjent ut! der har jeg stått mye å skrudd bil hehe:P

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by Alex s View Post
                    den garasjen så veldig kjent ut! der har jeg stått mye å skrudd bil hehe:P
                    okey hva slags bil har du skrudd på der a?
                    www.stianfuruseth.no
                    RE-Audio - Kenwood - Focal

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by stianfuruseth View Post
                      okey hva slags bil har du skrudd på der a?
                      skrudde på den e30n som stod rett ved deg, hehe

                      Comment


                      • #71
                        Får vel oppdatere litt her
                        Har ikke gjort veldig mye, men har dempet litt diverse steder.

                        Dårlig bilde, men hele taket har fått ett lag med 2mm silentcoat:


                        A-stolpene med 2 lag 2mm silentcoat:


                        Av en eller annen grunn la jeg jeg ett lag silentcoat bak dette sorte dekselet på hver side av bilen, vet ikke om det vil ha noen funksjon men var av rent blekk så følte det trengte litt demping bak seg




                        Bak hanskerommet har fått ett lag 2mm silentcoat:


                        Og i håp om å få vekk litt motorlyd, spesielt høyere turtall, prøvde jeg å dempe litt i motorrommet. Har hørt lenge at jeg hører det kommer litt motorstøy fra passasjersiden av bilen, der coupefilteret sitter, så jeg røsket det vekk å la på 1 lag 2mm silentcoat. Og dette fungerte faktisk svært bra! Så og si det meste av støy som plaget meg før ved høyere turtall ble borte, samt at jeg merker ved gasspådrag at lyden ikke drar seg inn i coupeen som før. Lurer kanskje på å sette å sånn Splen, for å få vekk enda mer støy.


                        Jeg la også demping litt ned i hullet der dekselet for coupefilteret sitter, for å få det enda tettere rundt nedgangen til dekselet, så det ble såpass tight at man måtte bruke ørlite makt for å dytte ned dekselet.


                        Har også fulldempet bagasjeromsluka med 2mm silentcoat, og begynt på bagasjen, men har ikke bilde av dette dessverre, det kommer senere når jeg får gjort mer
                        www.stianfuruseth.no
                        RE-Audio - Kenwood - Focal

                        Comment


                        • #72
                          Bra dempet dette! Stå på...
                          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                          Comment


                          • #73
                            Blir bra detta her Stian
                            - 94' VW Passat 1,9TDK
                            (Sony Xplod CDX-GT430U, Fusion EN-SW15 (250wrms), Fusion RE-AM45020 (2x90w (brokoblet til 1x250w), 4x Fusion EN-FR6530 (2-veis 6,5" - 55wrms)
                            På utkikk etter nytt!

                            Comment


                            • #74
                              detta prosjektet var bare helt konge.. driver og vil bygge i en a4 b5 avant. hvor mye ca kom hele dette prosjektet på? da tenker jeg kun sub,forsterker kondis og matrialer?

                              Comment

                              Working...
                              X