Announcement
Collapse
No announcement yet.
Eargasm's T2 Coach Prosjekt Stereo Del 1.1.
Collapse
X
-
nei er ikke billig prosjekt nei :P.. kan jeg trygt si... har fått stor spons og stor hjelp på selve anlegget ja... og matrialer får jeg omtrendt gratis...
men lakk skulle jeg hatt spons på hehe... og bildeler :P... for er dyyyrt å pusse opp denne bilen hehe :S ellers er rustsveisinga veldig kjedelig...:P
gruer meg egentlig litt til når jeg skal ta dempinga og det innvendige i bilen også... det er ikke billig det heller... alt i bilen skal trekkes om i sort alcantra og sort stoff.... dempes med splen trur jeg
Leave a comment:
-
vanskelig å få sponsorer i norge FØR man har noe å vise til gitt
dette er vel heller et prosjekt som mulig kan få litt spons etter resultatene kommer
Leave a comment:
-
Hehe, GROMT prosjekt!
Har du fått deg mye sponsorer da?
Kan ikke være noe billig å prosjekt dette her da.
Leave a comment:
-
åltså nok tok jeg bildet av all rusten da... er ikke så ille.. må ha noen nye hjulbuer men... kanalene klarer jeg å redde...
men her er noen litt mere koselige bilder av att jeg driver å pusser opp all denne rusten..
pusset og tektylert STØTfanger

tatt en liten firkant av kanalen og siden av bilen

pusset og tektylert front støtfangeren og en firkant av fronten...

er ihvertfall på vei daLast edited by Eargasm; 02-03-2008, 04:43.
Leave a comment:
-
2"*4" plank ramme, med 22mm plate inni?
!?
blir ikke det rundt 60mm da
Leave a comment:
-
som sakt så er sikkert dette stoffet veldig kjedelig i starten tenker jeg... dempingen begynner ikke før bilen er ferdig pusset, sveiset, og malt innvendig.... å etter det begynner kassebygging og diverse med elementer og forsterkere... vil ikke røpe utstyret enda.. men blir ikke det som er nevnt ovenfor.....
kan si så mye som att dette blir like mye showbil som dbdrag bil
Leave a comment:
-
hehe.. det blir 60mm tykke vegger..(ja jeg medregnet det når jeg målte volum) :P..... hva veggene er laget av er hemmelig :P... nils vet hva men han liker det ikke :P.. hehe... men vi får se.. har begynt å bygge om låsene siden forrige eier ikke fant nøkklene...
de "erfarene" ser kanskje att det trengs litt bytting av splinter på dette bildet

Last edited by Eargasm; 02-03-2008, 04:44.
Leave a comment:
-
Skal litt til å få en så stor kasse til å ikke gi etter
Holder ikke med 22mm plater da
Leave a comment:

Leave a comment: