Announcement
Collapse
No announcement yet.
Eargasm's T2 Coach Prosjekt Stereo Del 1.1.
Collapse
X
-
denne bilen skal jo dempes en del.... men hva bør jeg bruke da?.. og megden?... blir bare fra b stolpen og framover... sett på installbay men vet ikke helthva som er til hva?
hva bør jeg bruke feks: på gulvet, veggene og taket?.. og hvor mye evnt?..
Leave a comment:
-
Du skal kjøre 3-veis front skjønner jeg..Hertz HSK 163 er en knallsett! Ikke så dyrt heller, men bør monteres ganske "rett" om man skal ha mye ut av settet. Selv brukt det i min forrige "byggebil", med diskant og mellomtone i a-stolpe og midbass i dørene. Knall lyd! Forsterker kan du jo bruke egentlig hva som helst, hvis du ikke tenker på lydkvaliteten..Originally posted by Eargasm View Postnei men morel er det eneste jeg har hørt... spiller bra og høyt..... hvis du lager ett helt komplett sett for meg hadde det vært fint
... med diskant, mellomtone, mellombass og forsterker til ikke en altfor dårlig pris... dette skal være en dbdrag bil så trenger bare litt volum når jeg skal dra 60-70 mil til dbdrag å sånt :P
eller hva synes dere om pioneer eller blaupunkt... har egentlig aldri hørt mellomtonene demmes spille men... de får jeg noen rabatter på igjennom jobben så hvis dem spiller bra kan jeg jo kjøpe der
Leave a comment:
-
nei men morel er det eneste jeg har hørt... spiller bra og høyt..... hvis du lager ett helt komplett sett for meg hadde det vært fint
... med diskant, mellomtone, mellombass og forsterker til ikke en altfor dårlig pris... dette skal være en dbdrag bil så trenger bare litt volum når jeg skal dra 60-70 mil til dbdrag å sånt :P
eller hva synes dere om pioneer eller blaupunkt... har egentlig aldri hørt mellomtonene demmes spille men... de får jeg noen rabatter på igjennom jobben så hvis dem spiller bra kan jeg jo kjøpe der
Leave a comment:
-
Du er fast bestemmt på Morel? Eller hva? Sinfoni har noen gode forsterker, også Genesis, har egen erfaring med Genesis. Spørs jo hvor mye penger du skal bruke, og skal du dele aktivt eller kjøre passivt igjennom et delefilter?Originally posted by Eargasm View Postmen hva slags forsterker bør jeg ha?.. å åssen midtbass?
Leave a comment:
-
dette er t2 coach utgaven med orginale sideskjørt , skjermbredere og frontspoiler... sideskjørtene er veldig sjeldene.... og motoren er en 112 i
.. største på den tiden.. så blir morro å bygge på denne
Leave a comment:
-
Eargasm's T2 Coach Prosjekt Stereo Del 1.1.
Halloen Folkens
Prosjekt Del 1.1. Oppussing.
i del 1.1 er det mye om planer og om det "kjedelige" som er rustsveising, pussing og lakkering/maling... men mye dbdrag planlegging.. er veldig ny på dbdrag så kommer til å spørre om en del her
ps.. jeg endrer ofte på tråder fordi jeg alderi får bestemt meg for det jeg skriver :P
__________________________________________________ _______________
Bildet av bilen i starten av denne tråden

Beskrivelse av Prosjektdeler..
Del 1.1. Rustsveising, pussing, planlegging og lakking
Del 1.2. Utvendige avtagbare jålegreier
Del 2.1. Stereo Frontsett og spiller
Del 2.2. Dbdrag anlegget
Del 2.3. Finish detaljerLast edited by Eargasm; 16-02-2008, 16:06.Tags: None

Leave a comment: