Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eargasm's T2 Coach Prosjekt Stereo Del 1.1.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eargasm
    replied
    åjah sorry... hehe blander litt der.. er så like navn ... blir vell street max ja... å da er det vell ikke lov der... hm.. jaja :P..

Leave a comment:

• dBcompaniet
    replied
    Originally posted by Eargasm View Post
    er ikke lov med 18volt i super street?
    Sist jeg snakket med deg så nevnte du jo Street Max 3-4, så var bare derfor jeg lurte..

Leave a comment:

• Eargasm
    replied
    er ikke lov med 18volt i super street?

Leave a comment:

• dBcompaniet
    replied
    Nå må jo du først bestemme deg for hvilken klasse du skal i før du bygger 18 volt...

Leave a comment:

• Hifonic
    replied
    vell det batteriet er egentlig ganske ok så trur ikke jeg skal forsøke på den... hehe hvis det finnes muligheter for å kjøpe 6V celler da... ellers må jeg nok ofre det
    6v er no go. Du må huske at et 12v batteri ligger på nesten 14v. Om du kobler på 6v celle på 12v batteri vil få over 20v hvilsespenning. Det du skal ha er 16v, altså 12v + 4v celle

Leave a comment:

• Eargasm
    replied
    vell det batteriet er egentlig ganske ok så trur ikke jeg skal forsøke på den... hehe hvis det finnes muligheter for å kjøpe 6V celler da... ellers må jeg nok ofre det

Leave a comment:

• Hifonic
    replied
    ok... jeg har ett sånnt maxima 900 batteri... det er det 6 sånne søyler på.. mener det er gel batteri men er ikke helt sikker... det er vell ikke så enkelt som å ta saga å kutte rett igjennom?
    Det må du ikke gjøre nei Da kortslutter du hele møkka og skader deg mest sannsynlig

Måten å gjøre det på er å få av plastdekselet på toppen så du ser hvor du skal kutte. Ikke det at jeg anbefaler deg å gjøre dette Men hadde vært kult om du gjorde det i hvertfall

Leave a comment:

• Eargasm
    replied
    Originally posted by Hifonic View Post
    12v batterier er jo bygd opp av 6 celler. Du tar rett og slett og kutter det i tre slik at du får tre ekstraceller som du kobler i serie med hvert sitt 12v batteri
    ok... jeg har ett sånnt maxima 900 batteri... det er det 6 sånne søyler på.. mener det er gel batteri men er ikke helt sikker... det er vell ikke så enkelt som å ta saga å kutte rett igjennom?

Leave a comment:

• Hifonic
    replied
    12v batterier er jo bygd opp av 6 celler. Du tar rett og slett og kutter det i tre slik at du får tre ekstraceller som du kobler i serie med hvert sitt 12v batteri

Leave a comment:

• Eargasm
    replied
    Originally posted by Hifonic View Post
    4 volt celler
    Og det kan du lage av vanlige batterier om du er litt gærn og har ork
    såpass?.. teach me!

men da trenger jeg bare en som jeg kobler i serie sant?... da blir jo volten plussa med i serie

Leave a comment:

• Hifonic
    replied
    ehehe... hvis jeg skal kjøre disse forsterkerene i 18volt.. da må jg ha sånne 2 volt celler sant?..
    4 volt celler
    Og det kan du lage av vanlige batterier om du er litt gærn og har ork

Leave a comment:

• Eargasm
    replied
    ehehe... hvis jeg skal kjøre disse forsterkerene i 18volt.. da må jg ha sånne 2 volt celler sant?..

Leave a comment:

• dBcompaniet
    replied
    Originally posted by Techpoint View Post
    Kan skaffe deg jeg hvis dere vil ha i butikken? veil ut til kunde er vel 25 000,- pr amp.

De leveres på bestilling, og fungerer fra 9 til 18 volt.

Har to sånne sjøl jeg
    Dette er blaupunkt sin SPL forsterker, som mange andre merker benytter vel denne forsterkeren de samme komponentene som sine konkurrenter.

SPL Dynamics D5
    American Bass VFL 500.1
    Celestra DA6K2

Og har særdeles likt oppsett av komponenter som
    Atomic 5000.1D
    Cactus Sounds 5kw

Leave a comment:

• golfnos
    replied
    wtf!! wow!! sorry Ot i denne tråden til Eargasm, men modell er dette,Nils??

Leave a comment:

• dBcompaniet
    replied
    Originally posted by golfnos View Post
    da må jeg barebeklage, og spørre om modeller for det står ikke i våre prislister i tilfelle kun VPA forsterkeren som kan sammenliknes i min katalog
    Kan skaffe deg jeg hvis dere vil ha i butikken? veil ut til kunde er vel 25 000,- pr amp.

De leveres på bestilling, og fungerer fra 9 til 18 volt.

Har to sånne sjøl jeg
    Last edited by dBcompaniet; 28-10-2007, 16:58.

Leave a comment:

Working...
X