... blir vell street max ja... å da er det vell ikke lov der... hm.. jaja :P..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Eargasm's T2 Coach Prosjekt Stereo Del 1.1.
Collapse
X
-
åjah sorry... hehe blander litt der.. er så like navn
... blir vell street max ja... å da er det vell ikke lov der... hm.. jaja :P..
-
Sist jeg snakket med deg så nevnte du jo Street Max 3-4, så var bare derfor jeg lurte..Originally posted by Eargasm View Poster ikke lov med 18volt i super street?
Leave a comment:
-
Nå må jo du først bestemme deg for hvilken klasse du skal i før du bygger 18 volt...
Leave a comment:
-
6v er no go. Du må huske at et 12v batteri ligger på nesten 14v. Om du kobler på 6v celle på 12v batteri vil få over 20v hvilsespenning. Det du skal ha er 16v, altså 12v + 4v celleOriginally posted by Eargasm View Postvell det batteriet er egentlig ganske ok så trur ikke jeg skal forsøke på den... hehe hvis det finnes muligheter for å kjøpe 6V celler da... ellers må jeg nok ofre det
Leave a comment:
-
vell det batteriet er egentlig ganske ok så trur ikke jeg skal forsøke på den... hehe hvis det finnes muligheter for å kjøpe 6V celler da... ellers må jeg nok ofre det
Leave a comment:
-
Det må du ikke gjøre neiOriginally posted by Eargasm View Postok... jeg har ett sånnt maxima 900 batteri... det er det 6 sånne søyler på.. mener det er gel batteri men er ikke helt sikker... det er vell ikke så enkelt som å ta saga å kutte rett igjennom?
Da kortslutter du hele møkka og skader deg mest sannsynlig 
Måten å gjøre det på er å få av plastdekselet på toppen så du ser hvor du skal kutte. Ikke det at jeg anbefaler deg å gjøre dette
Men hadde vært kult om du gjorde det i hvertfall
Leave a comment:
-
ok... jeg har ett sånnt maxima 900 batteri... det er det 6 sånne søyler på.. mener det er gel batteri men er ikke helt sikker... det er vell ikke så enkelt som å ta saga å kutte rett igjennom?Originally posted by Hifonic View Post12v batterier er jo bygd opp av 6 celler. Du tar rett og slett og kutter det i tre slik at du får tre ekstraceller som du kobler i serie med hvert sitt 12v batteri
Leave a comment:
-
12v batterier er jo bygd opp av 6 celler. Du tar rett og slett og kutter det i tre slik at du får tre ekstraceller som du kobler i serie med hvert sitt 12v batteri
Leave a comment:
-
ehehe... hvis jeg skal kjøre disse forsterkerene i 18volt.. da må jg ha sånne 2 volt celler sant?..
Leave a comment:
-
Dette er blaupunkt sin SPL forsterker, som mange andre merker benytter vel denne forsterkeren de samme komponentene som sine konkurrenter.Originally posted by Techpoint View PostKan skaffe deg jeg hvis dere vil ha i butikken? veil ut til kunde er vel 25 000,- pr amp.
De leveres på bestilling, og fungerer fra 9 til 18 volt.
Har to sånne sjøl jeg
SPL Dynamics D5
American Bass VFL 500.1
Celestra DA6K2
Og har særdeles likt oppsett av komponenter som
Atomic 5000.1D
Cactus Sounds 5kw
Leave a comment:
-
wtf!! wow!! sorry Ot i denne tråden til Eargasm, men modell er dette,Nils??
Leave a comment:
-
Kan skaffe deg jeg hvis dere vil ha i butikken? veil ut til kunde er vel 25 000,- pr amp.Originally posted by golfnos View Postda må jeg barebeklage, og spørre om modeller for det står ikke i våre prislister i tilfelle
kun VPA forsterkeren som kan sammenliknes i min katalog

De leveres på bestilling, og fungerer fra 9 til 18 volt.
Har to sånne sjøl jeg
Last edited by dBcompaniet; 28-10-2007, 16:58.
Leave a comment:
Leave a comment: