Announcement

Collapse
No announcement yet.

EA's Audiophile Collection 2010

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Joakim View Post
    De kjenner jeg... :P

    Det er liiiten forskjell!! Men om man ikke har fryktelig dårlig tid, så skader det jo ikke å la den få litt tid på seg.
    Det er det jeg tenker selv, naturligvis har man tid til det... Man kan bare la den stå å brenne imens man lager mat eller noe.
    Jeg brenner ukompr. CDer på hastighet 2 eller 4, noen ganger tar jeg meg tid til 1 også. Så har jeg kvalitets-CDer i bilen.
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

    Comment


    • #32
      Originally posted by TakeTheTime View Post
      Det er det jeg tenker selv, naturligvis har man tid til det... Man kan bare la den stå å brenne imens man lager mat eller noe.
      Jeg brenner ukompr. CDer på hastighet 2 eller 4, noen ganger tar jeg meg tid til 1 også. Så har jeg kvalitets-CDer i bilen.
      1x faktisk.. jeg fikser ikke lavere enn 8x jeg!! det nekter brenneren min!
      sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
      IceAudio - Bilringen AS - inakustik

      Comment


      • #33
        en cd vil jo ta hele ettermiddagen på 1x jo
        Mvh
        Andreas Moen Sæterbø
        Golf mk2
        Focus Acoustics ~ /////ALPINE ~ Northstar ~ Kenwood ~ MTX

        Comment


        • #34
          Originally posted by moeN View Post
          en cd vil jo ta hele ettermiddagen på 1x jo
          Neida det er ikke så ille, ikke på min PC hvertfall (en helt grei Dell-laptop). Brente en CD med ukomprimerte WAV-låter på 2x nå nettopp, tok drøye 5 min.
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

          Comment


          • #35
            2x og 5 minutter? Tviler jeg på gitt Med mindre den inneholdt kun et par låter da.

            Hvis utgangspunktet er en helt full 80-minutters CD så vil det se slik ut:
            1x = 80 minutter brennetid
            2x = 40 minutter
            4x = 20 Minutter
            8x = 10 Minutter
            16x = 5 minutter
            Mvh Tony
            - The only road to take is perfection itself

            Comment


            • #36
              Originally posted by Typhon View Post
              2x og 5 minutter? Tviler jeg på gitt Med mindre den inneholdt kun et par låter da.

              Hvis utgangspunktet er en helt full 80-minutters CD så vil det se slik ut:
              1x = 80 minutter brennetid
              2x = 40 minutter
              4x = 20 Minutter
              8x = 10 Minutter
              16x = 5 minutter
              Rart. Hvorfor tok det bare ca 7 minuntter når jeg brente da? Var et fullt album. Jeg bruker iTunes, satte "foretrukket hastighet" til 2x...
              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

              Comment


              • #37
                interesant... ikke... 1x er like fort som det tar å spille av cden 2x er dobbelt så fort og 4x er 4 ganger så fort..så tar det 7minutter å brenne en cd på 2x er plata di ganske nærme å være 14 minutter lang.. mer er det vel ikke å si om den saken..

                Noen som faktisk har noe å si på innholdet på cden eller?
                sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                Comment


                • #38
                  Innholdet på Cd'n var bra det EA
                  Synes det er fint at du tar deg tid til å sette sammen disse platene og legge dem ut
                  Mvh.
                  Bjørnar Kristiansen
                  BK Caraudio
                  48059681

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Erik André View Post
                    Noen som faktisk har noe å si på innholdet på cden eller?
                    Innholdet på cden er supert! Er ikke sånn musikk jeg hører på til vanlig, men har kun hørt på denne cden siden jeg lasta den ned, hørt den en god del ganger med andre ord! Godt sammensatt cd med nydelig og rå musikk, får toppkarakter fra meg!
                    Mvh Werner Harstad

                    Comment


                    • #40
                      Noen flere som får rare blikk fra kompiser når dere spiller noen av EA`s SQ plater? hehe
                      Jeg syntes det er helt konge med de platene

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Stianuno View Post
                        Noen flere som får rare blikk fra kompiser når dere spiller noen av EA`s SQ plater? hehe
                        Jeg syntes det er helt konge med de platene
                        Hehe! Fikk d av dama, er ikke så ofte d spilles "love songs" i bilen, men det gjør ingenting når det er så bra musikk
                        Mvh Werner Harstad

                        Comment


                        • #42
                          Ey Eirik Andre, jeg fikk med et par av dine SQ CD-er med meg hjem av Tony. Hørte på "EA SQ 1" på vei hjem, mye flott! Likte spesiellt trommesoloene på spor 8.
                          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                          Comment


                          • #43
                            Ukomprimert musikk filer blir ofte omtalt som FLAC/Lossless.
                            Runar E. Olsen ~ Moderator
                            Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                            http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by GENEXXA View Post
                              Ukomprimert musikk filer blir ofte omtalt som FLAC/Lossless.
                              Ok....? Jeg vet det.
                              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                              Comment


                              • #45
                                Hyggelig å høre du liker platene Simen og hyggelig å se deg på konk på Lørdag..håper vi treffes flere ganger utover sommeren
                                sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                                IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                                Comment

                                Working...
                                X