En cd med rock/heavy med en kvalitet jeg godkjenner som bra nok
og en cd med rein sq musikk.
Er litt jobb å finne rock/heavy med kvalitet som ikke er herpa i stykker og som ikke er fra tiden led zeppelin hadde sine glans dager, men det begynner som sagt å nærme seg.
skal legge ut cdtrykket jeg har laget bare jeg får hentet det fra den andre maskinen min. Der er det akkurat det du nevner, enkel bagrunn med en sax på den ene og en fiolin på den andre + litt tekst.
Bilder.. tenk deg noe som har med musikk å gjøre.. instrumenter, mikrofoner, miksebord etc (trenger ikke være alt på en cd, en enkel ting kan være vell så vellykket som å true inn alt for mye)
Tekst.. ganske enkelt navnet på cden.. og titler på baksiden.. helst med side label også så det syns i et cd stativ
Baksiden kan være enkel, men helst ikke helt ensfarget, kan dra inn litt samme tema som forsiden, men ikke så mye bilde at det forstyrrer teksten som står der, Her kan selvfølgelig han som lager coveret få lov å skrive navnet sitt. Ellers så har du din egen kunsteriske frihet til å gjøre hva du vil.
Jeg har allerede laget cd trykk til den som jeg har brukt på de jeg har brent ut. Ikke no heftig greie, men enkelt utseende. Jeg er dårlig på å komme på ideer, så hvis du har no forslag så kan jeg sikkert prøve meg på no.
Jeg har allerede laget cd trykk til den som jeg har brukt på de jeg har brent ut. Ikke no heftig greie, men enkelt utseende. Jeg er dårlig på å komme på ideer, så hvis du har no forslag så kan jeg sikkert prøve meg på no.
Leave a comment: