Originally posted by Erik André
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Erik's SoundQuality CD 2009
Collapse
X
-
ja det jeg trodde å, men brenne proget ville ikke brenne for det var ikke plass stod det:SOriginally posted by neptyr View PostHva skal du med det?
Image er ett direkte bilde som oftes, så du trenger bare ei plate på 80min.
Står at filen er på over 1 GB i IMG Burner og at det er ikke plassLast edited by Runek; 19-03-2009, 19:27.
Leave a comment:
-
Kvaliteten på cden har nok desverre ikke bare med båndbredden på det du laster ned. vanlig for cd er 1411kbps mens mp3 har 8-320kbps. Flac har ~700-~1200kbps men flac codec pakker dette ut igjen siden dette er pakket som winrar pakker data. Så flac er lossless.Originally posted by Runek View PostIngen som kan skaffe noe med Tiesto?
har lastet ned flere Flac og lossless men får ikke samme kvalitet som disse cd'ene.
Har det noe med inspillingen av Tiesto eller er det bare dårlig rippet/opplastet fil?
Men jeg har vel postet et par ganger før om den alt for populære måten å produsere cder på. Heldigvis er det noen som ikke benytter seg av denne og disse cdene jeg har laget her viser jo en del eksempler på artister som bryr seg om lydkvaliten fremfår at det skal spille høyt på en boomblaster.
Hvis du ikke har sett den enda så kan jeg jo alltids poste den igjen. Siden den gir en meget god forklaring på hvorfor ting låter som det gjør.
http://www.youtube.com/watch?v=3Gmex...e=channel_page
Syns vel egentlig ikke Tiesto er det værste der ute, dukker det opp noe tiesto som låter bra kan det alltids henne jeg legger det på en disk
Leave a comment:
-
Det finnes både i 90 og 99 min
Her selger de i allefall med 90 min og 800 mb. http://www.yaha.no/y.asp?pd=116931&og=25&hg=168&ug=351
Leave a comment:
-
Ja har tenkt tanken men da alle pengene jeg har går til bytting av toppaking så funker det dårlig giitt, hehe
Men har fått tak i 2 stk IMG filer men de er på mer en 700 Mb så får ikke brent de på en cd, og brenne programmet mitt(IMG Burn) vill ikke skrive på DVD plate så...
Leave a comment:
-
Ingen som kan skaffe noe med Tiesto?
har lastet ned flere Flac og lossless men får ikke samme kvalitet som disse cd'ene.
Har det noe med inspillingen av Tiesto eller er det bare dårlig rippet/opplastet fil?
Leave a comment:
-
Jeg vil gjerne se Metaphor av In Flames på CD3.
Knallsang med relativt god lydkvalitet.
Har som EA også FLAC versjon hvis du trenger
Leave a comment:
-
Micheal Jackson - Stranger in Moscow
Micheal Jackson - Smooth Criminal (Extended Dance Mix)
Har Flac versioner hvis du trenger..
Leave a comment:
-
Det kunne vært bedre med litt mindre støy i hallen, men du fikk da et inntrykk skjønner jegOriginally posted by Bøijnis View PostJeg fikk en liten prøve lytt hos erik andre i focal astraen å det var helt rå lyd
Da mener jeg at han brukte SQ cdene sine.
Takk før en hyggeli prat å en lytt på biln din erik andre
Alltid hyggelig med en stereoprat og litt lytting
Leave a comment:
-
Jeg fikk en liten prøve lytt hos erik andre i focal astraen å det var helt rå lyd
Da mener jeg at han brukte SQ cdene sine.
Takk før en hyggeli prat å en lytt på biln din erik andre
Leave a comment:
Leave a comment: